English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
-
Year 1999
, Issue: 20, - , 10.01.2012
Emrah Cengiz
Abstract
-
Keywords
-
Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri
Year 1999
, Issue: 20, - , 10.01.2012
Emrah Cengiz
Abstract
Keywords
-
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Articles
Authors
Emrah Cengiz
This is me
Publication Date
January 10, 2012
Published in Issue
Year 1999 Issue: 20
Cite
APA
Cengiz, E. (2012). Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
(
20
).
AMA
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. January 2012;(20).
Chicago
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 20 (January 2012).
EndNote
Cengiz E (January 1, 2012) Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20
IEEE
E. Cengiz, “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”,
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, no. 20, January 2012.
ISNAD
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
20 (January 2012).
JAMA
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
. 2012.
MLA
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 20, 2012.
Vancouver
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(20).
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Issue: 21-22
Issue: 9
Issue: 20
Issue: 11-12-13
Issue: 16-17-18-19