BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 1999, Sayı: 20, - , 10.01.2012

Öz

-

Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri

Yıl 1999, Sayı: 20, - , 10.01.2012

Öz

    

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Emrah Cengiz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Ocak 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Sayı: 20

Kaynak Göster

APA Cengiz, E. (2012). Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(20).
AMA Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Ocak 2012;(20).
Chicago Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 20 (Ocak 2012).
EndNote Cengiz E (01 Ocak 2012) Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20
IEEE E. Cengiz, “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 20, Ocak 2012.
ISNAD Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20 (Ocak 2012).
JAMA Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012.
MLA Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 20, 2012.
Vancouver Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(20).