BibTex RIS Cite

-

Year 1999, Issue: 20, - , 10.01.2012

Abstract

-

Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri

Year 1999, Issue: 20, - , 10.01.2012

Abstract

    

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Emrah Cengiz This is me

Publication Date January 10, 2012
Published in Issue Year 1999 Issue: 20

Cite

APA Cengiz, E. (2012). Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(20).
AMA Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. January 2012;(20).
Chicago Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 20 (January 2012).
EndNote Cengiz E (January 1, 2012) Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20
IEEE E. Cengiz, “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 20, January 2012.
ISNAD Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20 (January 2012).
JAMA Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012.
MLA Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 20, 2012.
Vancouver Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(20).