Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
-
Yıl 1999
, Sayı: 20, - , 10.01.2012
Emrah Cengiz
Öz
-
Anahtar Kelimeler
-
Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri
Yıl 1999
, Sayı: 20, - , 10.01.2012
Emrah Cengiz
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Makaleler
Yazarlar
Emrah Cengiz
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
10 Ocak 2012
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1999 Sayı: 20
Kaynak Göster
APA
Cengiz, E. (2012). Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
(
20
).
AMA
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Ocak 2012;(20).
Chicago
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 20 (Ocak 2012).
EndNote
Cengiz E (01 Ocak 2012) Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 20
IEEE
E. Cengiz, “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”,
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, sy. 20, Ocak 2012.
ISNAD
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
20 (Ocak 2012).
JAMA
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri.
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
. 2012.
MLA
Cengiz, Emrah. “Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 20, 2012.
Vancouver
Cengiz E. Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(20).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Sayı: 21-22
Sayı: 9
Sayı: 20
Sayı: 11-12-13
Sayı: 16-17-18-19