BibTex RIS Cite

-

Year 1997, Issue: 16-17-18-19, 0 - 0, 10.01.2012

Abstract

-

Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı

Year 1997, Issue: 16-17-18-19, 0 - 0, 10.01.2012

Abstract

     

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

A. Zeynep Düren This is me

Publication Date January 10, 2012
Published in Issue Year 1997 Issue: 16-17-18-19

Cite

APA Düren, A. Z. (2012). Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(16-17-18-19).
AMA Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. January 2012;(16-17-18-19).
Chicago Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17-18-19 (January 2012).
EndNote Düren AZ (January 1, 2012) Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17-18-19
IEEE A. Z. Düren, “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17, January 2012.
ISNAD Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17 (January 2012).
JAMA Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012.
MLA Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17-18-19, 2012.
Vancouver Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(16-17-18-19).