Düren, A. Z. (2012). Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(16-17-18-19).
AMA
Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. January 2012;(16-17-18-19).
Chicago
Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17-18-19 (January 2012).
EndNote
Düren AZ (January 1, 2012) Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17-18-19
IEEE
A. Z. Düren, “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17, January 2012.
ISNAD
Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17 (January 2012).
JAMA
Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012.
MLA
Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 16-17-18-19, 2012.
Vancouver
Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(16-17-18-19).