BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 1997, Sayı: 16-17-18-19, 0 - 0, 10.01.2012

Öz

-

Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı

Yıl 1997, Sayı: 16-17-18-19, 0 - 0, 10.01.2012

Öz

     

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

A. Zeynep Düren Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Ocak 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Sayı: 16-17-18-19

Kaynak Göster

APA Düren, A. Z. (2012). Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(16-17-18-19).
AMA Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Ocak 2012;(16-17-18-19).
Chicago Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 16-17-18-19 (Ocak 2012).
EndNote Düren AZ (01 Ocak 2012) Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17-18-19
IEEE A. Z. Düren, “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 16-17, Ocak 2012.
ISNAD Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 16-17 (Ocak 2012).
JAMA Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012.
MLA Düren, A. Zeynep. “Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 16-17-18-19, 2012.
Vancouver Düren AZ. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2012(16-17-18-19).