Karahan, Z. (2012). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology, 3(4), 225-250.
AMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. February 2012;3(4):225-250.
Chicago
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology 3, no. 4 (February 2012): 225-50.
EndNote
Karahan Z (February 1, 2012) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology 3 4 225–250.
IEEE
Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”, İstanbul University Journal of Sociology, vol. 3, no. 4, pp. 225–250, 2012.
ISNAD
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology 3/4 (February 2012), 225-250.
JAMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. 2012;3:225–250.
MLA
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology, vol. 3, no. 4, 2012, pp. 225-50.
Vancouver
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. 2012;3(4):225-50.