Karahan, Z. (2012). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi, 3(4), 225-250.
AMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi. February 2012;3(4):225-250.
Chicago
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi 3, no. 4 (February 2012): 225-50.
EndNote
Karahan Z (February 1, 2012) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi 3 4 225–250.
IEEE
Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”, İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi, vol. 3, no. 4, pp. 225–250, 2012.
ISNAD
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi 3/4 (February 2012), 225-250.
JAMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi. 2012;3:225–250.
MLA
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi, vol. 3, no. 4, 2012, pp. 225-50.
Vancouver
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi. 2012;3(4):225-50.