Book Review
BibTex RIS Cite

Fabio L. Grassi, Atatürk

Year 2019, Issue: 35, 177 - 183, 28.06.2019

Abstract

Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış pek çok biyografi mevcuttur. Ancak bu eserlerin, niceliğinden çok niteliği onları okunabilir kılmaktadır ve eserin kıymeti, bunlarla doğru orantılıdır. İtalyan bir tarihçi gözüyle hazırlanan bu eser, mukayeseli anlatımı ile Atatürk dönemine farklı bir bakış açısı getirmektedir. Tarihçi Fabio Grassi, tarafından yazılmış olan “Atatürk” isimli bu biyografik eser, Mustafa Kemal Atatürk’ün, nasıl bir ortamda yetiştiğini anlatmakla beraber onun, eğitim gördüğü okulları ve dönemin konjonktürünü, askerlik mesleğine olan tutkusunu, siyasi mücadelelerini ve devlet adamlığını dışarıdan bir gözle yorumlamıştır. Eser, İtalya’da “Atatürk, İl Fondatore Della Turchia Moderna” ismiyle yayımlanmıştır.  

References

  • . .
Year 2019, Issue: 35, 177 - 183, 28.06.2019

Abstract

References

  • . .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Reviews
Authors

Gamze Işık This is me 0000-0002-2262-3810

Publication Date June 28, 2019
Published in Issue Year 2019 Issue: 35

Cite

APA Işık, G. (2019). Fabio L. Grassi, Atatürk. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları(35), 177-183.
AMA Işık G. Fabio L. Grassi, Atatürk. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları. June 2019;(35):177-183.
Chicago Işık, Gamze. “Fabio L. Grassi, Atatürk”. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları, no. 35 (June 2019): 177-83.
EndNote Işık G (June 1, 2019) Fabio L. Grassi, Atatürk. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları 35 177–183.
IEEE G. Işık, “Fabio L. Grassi, Atatürk”, Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları, no. 35, pp. 177–183, June 2019.
ISNAD Işık, Gamze. “Fabio L. Grassi, Atatürk”. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları 35 (June 2019), 177-183.
JAMA Işık G. Fabio L. Grassi, Atatürk. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları. 2019;:177–183.
MLA Işık, Gamze. “Fabio L. Grassi, Atatürk”. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları, no. 35, 2019, pp. 177-83.
Vancouver Işık G. Fabio L. Grassi, Atatürk. Yakın Dönem Türkiye Araştırmaları. 2019(35):177-83.