Research Article
BibTex RIS Cite

Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi Kapsamında Otellerin Instagram Paylaşımlarının Örnek Olay Yöntemi ile Değerlendirilmesi

Year 2025, Volume: 5 Issue: 2, 383 - 404, 30.09.2025
https://doi.org/10.59534/jcss.1746748

Abstract

Sürdürülebilirlik, toplumsal fayda ve marka itibarı açısından oldukça etkili olan kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi (KSS), otel işletmelerine çevre dostu uygulamalar, yerel topluma destek ve etik iş anlayışı yoluyla müşteri memnuniyeti ve rekabet avantajı sağlamaktadır. Bu iletişim boyutunun en kolay ve hızlı şekilde yapıldığı mecralardan biri de Instagram’dır. Bu kapsamda çalışmanın amacı, örnek olay yöntemi ile ele alınan beş yıldızlı otel işletmesinin kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi (KSS) bağlamında Instagram paylaşımlarını analiz ederek, bu iletişim boyutunu nasıl yapılandırdığını ortaya koymaktır. Nitel araştırma yöntemi çerçevesinde yürütülen çalışmada, söz konusu otelin Instagram hesabında yer alan KSS paylaşımları içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmiştir. Instagram gönderileri, sosyal sorumluluk temalarına göre sınıflandırılmış, bu içeriklerin hedef kitleye nasıl iletildiği detaylı şekilde analiz edilmiştir. Bu analiz sonucunda otel işletmesinin paylaştığı 9 adet KSS gönderisinin daha çok fotoğraflardan oluştuğu, sürdürülebilirlik üzerine yoğunlaştığı, en çok beğeniyi hayvanları koruma, en çok yorumu ise çevre temizliği ile ilgili gönderisine aldığı görülmüştür. Bununla birlikte otelin yoğun miktarda konu etiketi kullanarak, konuya ilgisi olan kitlelerin dikkatini çekmeye çalıştığı tespit edilmiştir. Çalışma, turizm sektöründe sosyal medya odaklı KSS iletişiminin rolünü ve etkisini vurgulayarak, sektör ve alanyazına katkı sunmayı amaçlamaktadır.

References

  • Ahmad, N., Ahmad, A., Lewandowska, A., & Han, H. (2024). From screen to service: how corporate social responsibility messages on social media shape hotel consumer advocacy. Journal of Hospitality Marketing & Management, 33(3), 384-413.
  • Aktaş, C. C. ve Börü, D. (2007). Kurumsal Sosyal Sorumluluk. (Editör) Aktan, C.C. Kurumsal Sosyal Sorumluluk: İşletmeler ve Sosyal Sorumluluk. İGİAD Yayınları.
  • Almeida, S., Ramires, A., & Marinho, J. (2023). Hashtags–a keystone of Instagram in the hotel digital strategy. An Iberian case study. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 24(3), 311-329.
  • Andrade-Cunha, M., Irimia-Diéguez, A., & Perea-Khalifi, D. (2025). Engagement and Experience Co-Creation: An Analysis of Hotel Instagram Profiles in Porto. Journal of Tourism and Services, 16(30), 143-164.
  • Aslan, A. & Ünlü, D.G. (2016). Instagram fenomenleri ve reklam ilişkisi: Instagram fenomenlerinin gözünden bir değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 3(2), 41-65.
  • Aykan, E., & Sevim, B. (2013). Konaklama işletmelerinde çevre yönetimi uygulamaları ve algılanan kurumsal itibar üzerindeki etkisi: Kayseri ve Nevşehir otelleri üzerinde bir araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 93-113.
  • Beal, B. D. (2013). Corporate social responsibility: definition, core issues, and recent developments. Sage Publications.
  • Becker-Olsen, K.L., Taylor, C.R., Hill, R.P. & Yalcinkaya, G. (2011). A cross-cultural examination of corporate social responsibility marketing communications in Mexico and the United States: Strategies for global brands. Journal of International Marketing, 19(2), 30-44.
  • Bhardwaj, P., Chatterjee, P., Demir, K. D., & Turut, O. (2018). When and how is corporate social responsibility profitable? Journal of Business Research, 84, 206-219.
  • Chen, H. (2018). College-aged young consumers’ perceptions of social media marketing: The story of Instagram. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 39(1), 22-36.
  • Çalışkan, O. & Ünüsan, Ç. (2011). Otel çalışanlarının kurumsal sosyal sorumluluk algısının iş tatmini ve işte kalma niyetine etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 22(2), 154-166.
  • Çelik, K. & Bora, C. (2021). Otel işletmelerinin Instagram paylaşımlarının içerik analizi yöntemiyle incelenmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 9(4), 2813-2836.
  • Çelik, K., & Bora, C. (2022). Lüks sınıf otellerin Instagram paylaşımlarının incelenmesi: İstanbul’da bir araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(1), 202-226.
  • Deniz, R.B. (2020). Instagramda pazarlama stratejileri ve uygulamalarına yönelik bir irdeleme. European Journal of Managerial Research, 4(7), 150-167.
  • Doğan, S., Varinli, İ. (2010). İşletmelerde sosyal sorumluluk anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Banka müşterilerine yönelik bir araştırma. AİBÜ-İİBF Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(2), 1-26.
  • Ettinger, A., Grabner-Kräuter, S., & Terlutter, R. (2018). Online CSR communication in the hotel industry: Evidence from small hotels. International Journal of Hospitality Management, 68, 94-104.
  • Godfrey, P. C., Merrill, C. B., & Hansen, J. M. (2009). The relationship between corporate social responsibility and shareholder value: An empirical test of the risk management hypothesis. Strategic Management Journal, 30(4), 425-445.
  • Gül, A. & Batur, Z. (2025). Eğitimde örnek olay kullanımı. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13(160), 327-347. Holcomb, J. L., Upchurch, R. S. & Okumus, F. (2007). Corporate social responsibility: What are top hotel companies reporting? International Journal of Contemporary Hospitality Management. 19(6), 461-475.
  • Hoştut, S. (2018). Kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi ve halkla ilişkiler. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6(1), 101-128.
  • Ilgın, H. Ö., Demiral, N. Ö., & Köse, B. Ç. (2021). Oteller ve yeni media: Zincir otellerin Instagram paylaşımları üzerine bir analiz. Turar Turizm ve Araştırma Dergisi, 10(1), 47-62.
  • İçigen, E., Ünlü, B. Ç., & Doğan, O. (2016). Türkiye’de faaliyet gösteren uluslararası konaklama işletmelerinin sosyal sorumluluk uygulamalarının incelenmesi. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 6(2), 299-310.
  • Kucukusta, D. , Mak, A. & Chan, X. (2013). Corporate social responsibility practices in four and five-star hotels: Perspectives from Hong Kong visitors. International Journal of Hospitality Management. 34, 19-30.
  • Köklü, N. (1994). Örnek Olay Çalışma Metotları. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 27(2), 771-779.
  • Lindgreen, A. & Swaen, V. (2010). Corporate social responsibility. International Journal of Management Reviews. 12(1), 1-7.
  • Mattera, M., Baena, V. & Cerviño, J. (2012). Analyzing social responsibility as a driver of firm’s brand awareness. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 58, 1121-1130.
  • Meixner, O., Pollhammer, E., & Haas, R. (2015). The communication of CSR activities via social media A qualitative approach to identify opportunities and challenges for small and medium-sized enterprises in the agri-food sector. Proceedings in Food System Dynamics, 354-362.
  • McElhaney, K. (2009). A strategic approach to corporate social responsibility. Leader to leader. 52(1), 30-36.
  • Nikolova, V. & Arsić, S. (2017). The stakeholder approach in corporate social responsibility. Engineering Management. 3(1), 24-35.
  • Özalp, İ., Tonus, Z. & Sarıkaya, M. (2008). İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencilerinin kurumsal sosyal sorumluluk algılamaları üzerine bir araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(21), 69-84.
  • Özdemir, H. (2009). Kurumsal sosyal sorumluluğun marka imajına etkisi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(15), 57-72.
  • Park, B. I., Chidlow, A. & Choi, J. (2014). Corporate social responsibility: Stakeholders influence on MNE’s activities. International Business Review, 23(5), 966-980.
  • Podnar, K. (2008). Guest Editorial: Communicating corporate social responsibility. Journal of Marketing Communications, 14(2), 75-81.
  • Rahman, S. (2011). Evaluation of definitions: Ten dimensions of corporate social responsibility. World Review of Business Research, 1(1), 166-176.
  • Schreck, P. (2009). The business case for corporate social responsibility understanding and measuring economic impacts of corporate social performance. Heidelberg: Physica- Verlag HD.
  • Smith, N. (1994). The new corporate philantropy. Harward Business Review, 72(3), 105-114.
  • Tandoğan, G. K. (2011). Uluslararası Otel Markalarının Sosyal Sorumluluk Kampanyaları. (Editör) Pırnar, İ. Uluslararası Turizm İşletmeciliği, Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • TUI Magic Life (2025). Kalite politikamız ve yaklaşımımız. Erişim tarihi: 12.03.2025,https://www.tthotels.com/tr/hotel/tui-magic-life-belek/digerSayfa?q=KALİTEPOLİKAMIZVEYAKLAŞIMIMIZ-57
  • Turizmguncel.com (2020). İşte Türkiye’nin lider otel grupları. Erişim tarihi: 10.03.2025, turizmguncel.com/haber/iste-turkiyenin-lider-otel-gruplari
  • Tuten, T. L. & Solomon, M. R. (2017). Social Media Marketing, Sage Publications.
  • We Are Social (2024). Erişim tarihi: 01.02.2025, https://wearesocial.com/uk/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-media-users/
  • Wolniak, R., Wyszomirski, A., Olkiewicz, M., & Olkiewicz, A. (2021). Environmental corporate social responsibility activities in heating industry—case study. Energies, 14(7), 1930.
  • Yağan, A. Ö. (2012). Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri için tasarlanan videoların göstergebilimsel çözümlenmesi: Haytap ve BGD’nin empati videosunun çözümlenmesi. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2(1), 1-12.
  • Yang, J., Basile, K.& Letourneau, O. (2020). The impact of social media platform selection on effectively communicating about corporate social responsibility. Journal of Marketing Communications, 26(1), 65-87.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. (6. Baskı), Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, G. (2018). Halkla İlişkilerde Geleneksel Medyada Haber Üretiminden Dijital Medyada İçerik Üretimine: Capital Dergisi-2015 En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Instagram’dan Bir İçerik Analizi. Global Media Journal: Turkish Edition, 8(16), 256-286
  • Yorulmazer, G. & Doğan, O. (2017). Turizm İşletmelerindeki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri: Turistlere Yönelik Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 8(21), 49-75.
  • Yönet, E. (2005). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışında Son Dönemeç: Stratejik Sorumluluk. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 8(13), 239-264.

Evaluation of Hotels’ Instagram Posts within the Scope of Corporate Social Responsibility Communication Using the Case Study Method

Year 2025, Volume: 5 Issue: 2, 383 - 404, 30.09.2025
https://doi.org/10.59534/jcss.1746748

Abstract

Corporate social responsibility communication (CSR), which is highly effective in terms of sustainability, social benefit and brand reputation, provides customer satisfaction and competitive advantage to hotel businesses through environmentally friendly practices, support for the local community and ethical business approach. One of the channels where this communication dimension is carried out most easily and quickly is Instagram. In this context, the aim of the study is to reveal how the five star hotel business, which is considered with the case study method, structures this communication dimension by analyzing its Instagram posts in the context of corporate social responsibility communication (CSR). In the study conducted within the framework of the qualitative research method, the CSR posts on the hotel's Instagram account were evaluated with the content analysis method. Instagram posts were classified according to social responsibility themes, and how these contents were communicated to the target audience was analyzed in detail. As a result of this analysis, it was seen that the 9 CSR posts shared by the hotel consisted mostly of photographs, focused on sustainability, received the most likes for the post on animal protection and the most comments for the post on environmental cleanliness. In addition, it was determined that the hotel tried to attract the attention of audiences interested in the subject by using a large amount of hashtags. The study aims to contribute to the sector and the literature by emphasizing the role and impact of social media-based CSR communication in the tourism sector.

References

  • Ahmad, N., Ahmad, A., Lewandowska, A., & Han, H. (2024). From screen to service: how corporate social responsibility messages on social media shape hotel consumer advocacy. Journal of Hospitality Marketing & Management, 33(3), 384-413.
  • Aktaş, C. C. ve Börü, D. (2007). Kurumsal Sosyal Sorumluluk. (Editör) Aktan, C.C. Kurumsal Sosyal Sorumluluk: İşletmeler ve Sosyal Sorumluluk. İGİAD Yayınları.
  • Almeida, S., Ramires, A., & Marinho, J. (2023). Hashtags–a keystone of Instagram in the hotel digital strategy. An Iberian case study. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 24(3), 311-329.
  • Andrade-Cunha, M., Irimia-Diéguez, A., & Perea-Khalifi, D. (2025). Engagement and Experience Co-Creation: An Analysis of Hotel Instagram Profiles in Porto. Journal of Tourism and Services, 16(30), 143-164.
  • Aslan, A. & Ünlü, D.G. (2016). Instagram fenomenleri ve reklam ilişkisi: Instagram fenomenlerinin gözünden bir değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 3(2), 41-65.
  • Aykan, E., & Sevim, B. (2013). Konaklama işletmelerinde çevre yönetimi uygulamaları ve algılanan kurumsal itibar üzerindeki etkisi: Kayseri ve Nevşehir otelleri üzerinde bir araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 93-113.
  • Beal, B. D. (2013). Corporate social responsibility: definition, core issues, and recent developments. Sage Publications.
  • Becker-Olsen, K.L., Taylor, C.R., Hill, R.P. & Yalcinkaya, G. (2011). A cross-cultural examination of corporate social responsibility marketing communications in Mexico and the United States: Strategies for global brands. Journal of International Marketing, 19(2), 30-44.
  • Bhardwaj, P., Chatterjee, P., Demir, K. D., & Turut, O. (2018). When and how is corporate social responsibility profitable? Journal of Business Research, 84, 206-219.
  • Chen, H. (2018). College-aged young consumers’ perceptions of social media marketing: The story of Instagram. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 39(1), 22-36.
  • Çalışkan, O. & Ünüsan, Ç. (2011). Otel çalışanlarının kurumsal sosyal sorumluluk algısının iş tatmini ve işte kalma niyetine etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 22(2), 154-166.
  • Çelik, K. & Bora, C. (2021). Otel işletmelerinin Instagram paylaşımlarının içerik analizi yöntemiyle incelenmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 9(4), 2813-2836.
  • Çelik, K., & Bora, C. (2022). Lüks sınıf otellerin Instagram paylaşımlarının incelenmesi: İstanbul’da bir araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(1), 202-226.
  • Deniz, R.B. (2020). Instagramda pazarlama stratejileri ve uygulamalarına yönelik bir irdeleme. European Journal of Managerial Research, 4(7), 150-167.
  • Doğan, S., Varinli, İ. (2010). İşletmelerde sosyal sorumluluk anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Banka müşterilerine yönelik bir araştırma. AİBÜ-İİBF Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(2), 1-26.
  • Ettinger, A., Grabner-Kräuter, S., & Terlutter, R. (2018). Online CSR communication in the hotel industry: Evidence from small hotels. International Journal of Hospitality Management, 68, 94-104.
  • Godfrey, P. C., Merrill, C. B., & Hansen, J. M. (2009). The relationship between corporate social responsibility and shareholder value: An empirical test of the risk management hypothesis. Strategic Management Journal, 30(4), 425-445.
  • Gül, A. & Batur, Z. (2025). Eğitimde örnek olay kullanımı. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13(160), 327-347. Holcomb, J. L., Upchurch, R. S. & Okumus, F. (2007). Corporate social responsibility: What are top hotel companies reporting? International Journal of Contemporary Hospitality Management. 19(6), 461-475.
  • Hoştut, S. (2018). Kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi ve halkla ilişkiler. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6(1), 101-128.
  • Ilgın, H. Ö., Demiral, N. Ö., & Köse, B. Ç. (2021). Oteller ve yeni media: Zincir otellerin Instagram paylaşımları üzerine bir analiz. Turar Turizm ve Araştırma Dergisi, 10(1), 47-62.
  • İçigen, E., Ünlü, B. Ç., & Doğan, O. (2016). Türkiye’de faaliyet gösteren uluslararası konaklama işletmelerinin sosyal sorumluluk uygulamalarının incelenmesi. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 6(2), 299-310.
  • Kucukusta, D. , Mak, A. & Chan, X. (2013). Corporate social responsibility practices in four and five-star hotels: Perspectives from Hong Kong visitors. International Journal of Hospitality Management. 34, 19-30.
  • Köklü, N. (1994). Örnek Olay Çalışma Metotları. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 27(2), 771-779.
  • Lindgreen, A. & Swaen, V. (2010). Corporate social responsibility. International Journal of Management Reviews. 12(1), 1-7.
  • Mattera, M., Baena, V. & Cerviño, J. (2012). Analyzing social responsibility as a driver of firm’s brand awareness. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 58, 1121-1130.
  • Meixner, O., Pollhammer, E., & Haas, R. (2015). The communication of CSR activities via social media A qualitative approach to identify opportunities and challenges for small and medium-sized enterprises in the agri-food sector. Proceedings in Food System Dynamics, 354-362.
  • McElhaney, K. (2009). A strategic approach to corporate social responsibility. Leader to leader. 52(1), 30-36.
  • Nikolova, V. & Arsić, S. (2017). The stakeholder approach in corporate social responsibility. Engineering Management. 3(1), 24-35.
  • Özalp, İ., Tonus, Z. & Sarıkaya, M. (2008). İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencilerinin kurumsal sosyal sorumluluk algılamaları üzerine bir araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(21), 69-84.
  • Özdemir, H. (2009). Kurumsal sosyal sorumluluğun marka imajına etkisi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(15), 57-72.
  • Park, B. I., Chidlow, A. & Choi, J. (2014). Corporate social responsibility: Stakeholders influence on MNE’s activities. International Business Review, 23(5), 966-980.
  • Podnar, K. (2008). Guest Editorial: Communicating corporate social responsibility. Journal of Marketing Communications, 14(2), 75-81.
  • Rahman, S. (2011). Evaluation of definitions: Ten dimensions of corporate social responsibility. World Review of Business Research, 1(1), 166-176.
  • Schreck, P. (2009). The business case for corporate social responsibility understanding and measuring economic impacts of corporate social performance. Heidelberg: Physica- Verlag HD.
  • Smith, N. (1994). The new corporate philantropy. Harward Business Review, 72(3), 105-114.
  • Tandoğan, G. K. (2011). Uluslararası Otel Markalarının Sosyal Sorumluluk Kampanyaları. (Editör) Pırnar, İ. Uluslararası Turizm İşletmeciliği, Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • TUI Magic Life (2025). Kalite politikamız ve yaklaşımımız. Erişim tarihi: 12.03.2025,https://www.tthotels.com/tr/hotel/tui-magic-life-belek/digerSayfa?q=KALİTEPOLİKAMIZVEYAKLAŞIMIMIZ-57
  • Turizmguncel.com (2020). İşte Türkiye’nin lider otel grupları. Erişim tarihi: 10.03.2025, turizmguncel.com/haber/iste-turkiyenin-lider-otel-gruplari
  • Tuten, T. L. & Solomon, M. R. (2017). Social Media Marketing, Sage Publications.
  • We Are Social (2024). Erişim tarihi: 01.02.2025, https://wearesocial.com/uk/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-media-users/
  • Wolniak, R., Wyszomirski, A., Olkiewicz, M., & Olkiewicz, A. (2021). Environmental corporate social responsibility activities in heating industry—case study. Energies, 14(7), 1930.
  • Yağan, A. Ö. (2012). Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri için tasarlanan videoların göstergebilimsel çözümlenmesi: Haytap ve BGD’nin empati videosunun çözümlenmesi. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2(1), 1-12.
  • Yang, J., Basile, K.& Letourneau, O. (2020). The impact of social media platform selection on effectively communicating about corporate social responsibility. Journal of Marketing Communications, 26(1), 65-87.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. (6. Baskı), Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, G. (2018). Halkla İlişkilerde Geleneksel Medyada Haber Üretiminden Dijital Medyada İçerik Üretimine: Capital Dergisi-2015 En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Instagram’dan Bir İçerik Analizi. Global Media Journal: Turkish Edition, 8(16), 256-286
  • Yorulmazer, G. & Doğan, O. (2017). Turizm İşletmelerindeki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri: Turistlere Yönelik Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 8(21), 49-75.
  • Yönet, E. (2005). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışında Son Dönemeç: Stratejik Sorumluluk. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 8(13), 239-264.
There are 47 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Public Relations
Journal Section Research Articles
Authors

Gülnur Karakaş Tandoğan 0000-0002-1283-3910

Emine Çallak 0009-0002-3310-4810

Early Pub Date September 30, 2025
Publication Date September 30, 2025
Submission Date July 20, 2025
Acceptance Date September 9, 2025
Published in Issue Year 2025 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Karakaş Tandoğan, G., & Çallak, E. (2025). Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi Kapsamında Otellerin Instagram Paylaşımlarının Örnek Olay Yöntemi ile Değerlendirilmesi. İletişim Ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 5(2), 383-404. https://doi.org/10.59534/jcss.1746748