Bu çalışmada, Ankaradaki Eczacılık Fakültesi öğrencilerinin fakültelerini fakülte ortamı, fakülte şartları ve üniversite bilinci açısından değerlendirme sonuçları yer almaktadır Çalışmanın materyalini, 4. sınıf öğrencilerine konu ile ilgili uygulanan anket formları oluşturmaktadır. Çalışmanın sonuçlarına göre; öğrencilerin yarısı fakülte yönetiminin öğrenci sorunlarına duyarlı olduklarını belirtmişlerdir.Öğrencilerin çoğunluğu görsel-işitsel eğitim araçlarının yeterli olmadığını ifade etmişlerdir
In this study, there are evaluation results of faculty of pharmacy students in Ankara. These evaluation results are about their faculty environment, conition of the facuty and university consciousness. The materials of the study are the inquiry applied to fourth class students According to this study's results, half of the students pointed out that the faculty administration is sensitive about students' problems. Most of the student stated that the audio- visual training instruments are not adequate
Other ID | JA68CB46YC |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2002 |
Submission Date | December 1, 2002 |
Published in Issue | Year 2002 |
Kapsam ve Amaç
Ankara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dergisi, açık erişim, hakemli bir dergi olup Türkçe veya İngilizce olarak farmasötik bilimler alanındaki önemli gelişmeleri içeren orijinal araştırmalar, derlemeler ve kısa bildiriler için uluslararası bir yayım ortamıdır. Bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler supleman özel sayısı olarak dergide yayımlanabilir. Ayrıca, tüm farmasötik alandaki gelecek ve önceki ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılar ile sosyal aktiviteleri içerir.