Bu çalışmada, Ankara 'daki Eczacılık Fakültesi öğrencilerinin fakültelerindeki eğiticiler ve eğitim programlarının değerlendirme sonuçları yer almaktadır.
Çalışmanın materyalini, 4. sınıf öğrencilerine konu ile ilgili uygulanan anket formları
oluşturmaktadır. Çalışmanın sonuçlarına göre; öğrencilerin çoğunluğu, eğiticilerin ders anlatımında kullandığı dili anlaşılır bulmaktadır. Öğrencilerin yarısından fazlası, eğiticilerin bilimsel ölçme ve değerlendirme metodlarına bağlı kaldıklarını belirtmişlerdir. Yine öğrencilerin çoğunluğu ders programlarının çok yoğun olduğunu ifade etmişlerdir.
In this study, there are evaluation reults of faculty of pharmacy student's in Ankara. These
evaluation results are about the educatosr and the educational programs.
The materials of the study are the inquiry forms applied to fourth class students. According to this study's results, most of the students founded the educators' language is
understandable. More than half the students pointed out that the educators are depended upon the scientific measurement and evaluation methods and majority of the students stated that the programmes are too hard.
Other ID | JA25SF27JV |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | September 1, 2002 |
Submission Date | September 1, 2002 |
Published in Issue | Year 2002 |
Kapsam ve Amaç
Ankara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dergisi, açık erişim, hakemli bir dergi olup Türkçe veya İngilizce olarak farmasötik bilimler alanındaki önemli gelişmeleri içeren orijinal araştırmalar, derlemeler ve kısa bildiriler için uluslararası bir yayım ortamıdır. Bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler supleman özel sayısı olarak dergide yayımlanabilir. Ayrıca, tüm farmasötik alandaki gelecek ve önceki ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılar ile sosyal aktiviteleri içerir.