BibTex RIS Kaynak Göster

ECZACILIK EĞİTİMİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULANABİLİRLİĞİ-I ANKARADAKİ ECZACILIK FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİCİLER VE EĞİTİM PROGRAMLARI HAKKINDA EĞERLENDİRMELERİ

Yıl 2002, , 128 - 155, 01.09.2002
https://doi.org/10.1501/Eczfak_0000000372

Öz

Bu çalışmada, Ankara 'daki Eczacılık Fakültesi öğrencilerinin fakültelerindeki eğiticiler ve eğitim programlarının değerlendirme sonuçları yer almaktadır.
Çalışmanın materyalini, 4. sınıf öğrencilerine konu ile ilgili uygulanan anket formları
oluşturmaktadır. Çalışmanın sonuçlarına göre; öğrencilerin çoğunluğu, eğiticilerin ders anlatımında kullandığı dili anlaşılır bulmaktadır. Öğrencilerin yarısından fazlası, eğiticilerin bilimsel ölçme ve değerlendirme metodlarına bağlı kaldıklarını belirtmişlerdir. Yine öğrencilerin çoğunluğu ders programlarının çok yoğun olduğunu ifade etmişlerdir.

THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA

Yıl 2002, , 128 - 155, 01.09.2002
https://doi.org/10.1501/Eczfak_0000000372

Öz

In this study, there are evaluation reults of faculty of pharmacy student's in Ankara. These
evaluation results are about the educatosr and the educational programs.
The materials of the study are the inquiry forms applied to fourth class students. According to this study's results, most of the students founded the educators' language is
understandable. More than half the students pointed out that the educators are depended upon the scientific measurement and evaluation methods and majority of the students stated that the programmes are too hard.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA25SF27JV
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Filiz Kuz Bu kişi benim

Gülbin Özçelikay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2002
Gönderilme Tarihi 1 Eylül 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002

Kaynak Göster

APA Kuz, F., & Özçelikay, G. (2002). THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA. Journal of Faculty of Pharmacy of Ankara University, 31(3), 128-155. https://doi.org/10.1501/Eczfak_0000000372
AMA Kuz F, Özçelikay G. THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA. Ankara Ecz. Fak. Derg. Eylül 2002;31(3):128-155. doi:10.1501/Eczfak_0000000372
Chicago Kuz, Filiz, ve Gülbin Özçelikay. “THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA”. Journal of Faculty of Pharmacy of Ankara University 31, sy. 3 (Eylül 2002): 128-55. https://doi.org/10.1501/Eczfak_0000000372.
EndNote Kuz F, Özçelikay G (01 Eylül 2002) THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA. Journal of Faculty of Pharmacy of Ankara University 31 3 128–155.
IEEE F. Kuz ve G. Özçelikay, “THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA”, Ankara Ecz. Fak. Derg., c. 31, sy. 3, ss. 128–155, 2002, doi: 10.1501/Eczfak_0000000372.
ISNAD Kuz, Filiz - Özçelikay, Gülbin. “THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA”. Journal of Faculty of Pharmacy of Ankara University 31/3 (Eylül 2002), 128-155. https://doi.org/10.1501/Eczfak_0000000372.
JAMA Kuz F, Özçelikay G. THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA. Ankara Ecz. Fak. Derg. 2002;31:128–155.
MLA Kuz, Filiz ve Gülbin Özçelikay. “THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA”. Journal of Faculty of Pharmacy of Ankara University, c. 31, sy. 3, 2002, ss. 128-55, doi:10.1501/Eczfak_0000000372.
Vancouver Kuz F, Özçelikay G. THE EVALUATION ABOUT EDUCATOR AND EDUCATIONAL PROGRAMMES BY PHARMACY STUDENTS IN ANKARA. Ankara Ecz. Fak. Derg. 2002;31(3):128-55.

Kapsam ve Amaç

Ankara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dergisi, açık erişim, hakemli bir dergi olup Türkçe veya İngilizce olarak farmasötik bilimler alanındaki önemli gelişmeleri içeren orijinal araştırmalar, derlemeler ve kısa bildiriler için uluslararası bir yayım ortamıdır. Bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler supleman özel sayısı olarak dergide yayımlanabilir. Ayrıca, tüm farmasötik alandaki gelecek ve önceki ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılar ile sosyal aktiviteleri içerir.