Research Article
BibTex RIS Cite

Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri

Year 2014, , 13 - 40, 27.07.2014
https://doi.org/10.15637

Abstract

Bu çalışmada maliye bölümü öğrencilerinin görüşlerinden hareketle, Türkiye üniversiteleri
maliye bölümlerindeki Bologna Süreci reform uygulamaları ve maliye eğitiminin mevcut durumlarının
ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu amaçla 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde 3. ve 4.
sınıf maliye bölümü öğrencilerine yönelik bir anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler, frekans
dağılımı, ortalama değerler, ki-kare bağımsızlık testi, Mann Whitney U testi ve Kruskal Wallis H testi
kullanılarak analiz edilmişlerdir.  

References

  • AAMODT, P.O., HOVDHAUGEN, E. and BIELFELDT, U., 2010, Serving the Society? Historical and Modern Interpretations of Employability, Higher Education Policy, 23, 271-284.
  • AKBULUT, Y., 2010, Sosyal Bilimlerde SPSS Uygulamaları, Sık Kullanılan İstatistiksel Analizler ve Açıklamalı SPSS Çözümleri, İstanbul: İdeal Kültür Yayıncılık.
Year 2014, , 13 - 40, 27.07.2014
https://doi.org/10.15637

Abstract

References

  • AAMODT, P.O., HOVDHAUGEN, E. and BIELFELDT, U., 2010, Serving the Society? Historical and Modern Interpretations of Employability, Higher Education Policy, 23, 271-284.
  • AKBULUT, Y., 2010, Sosyal Bilimlerde SPSS Uygulamaları, Sık Kullanılan İstatistiksel Analizler ve Açıklamalı SPSS Çözümleri, İstanbul: İdeal Kültür Yayıncılık.
There are 2 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Hilal Görkem This is me

Publication Date July 27, 2014
Published in Issue Year 2014

Cite

APA Görkem, H. (2014). Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri. Journal of Life Economics, 1(1), 13-40. https://doi.org/10.15637