Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri

Yıl 2014, , 13 - 40, 27.07.2014
https://doi.org/10.15637

Öz

Bu çalışmada maliye bölümü öğrencilerinin görüşlerinden hareketle, Türkiye üniversiteleri
maliye bölümlerindeki Bologna Süreci reform uygulamaları ve maliye eğitiminin mevcut durumlarının
ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu amaçla 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde 3. ve 4.
sınıf maliye bölümü öğrencilerine yönelik bir anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler, frekans
dağılımı, ortalama değerler, ki-kare bağımsızlık testi, Mann Whitney U testi ve Kruskal Wallis H testi
kullanılarak analiz edilmişlerdir.  

Kaynakça

  • AAMODT, P.O., HOVDHAUGEN, E. and BIELFELDT, U., 2010, Serving the Society? Historical and Modern Interpretations of Employability, Higher Education Policy, 23, 271-284.
  • AKBULUT, Y., 2010, Sosyal Bilimlerde SPSS Uygulamaları, Sık Kullanılan İstatistiksel Analizler ve Açıklamalı SPSS Çözümleri, İstanbul: İdeal Kültür Yayıncılık.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hilal Görkem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014

Kaynak Göster

APA Görkem, H. (2014). Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri. Journal of Life Economics, 1(1), 13-40. https://doi.org/10.15637