Book Review
BibTex RIS Cite

Kitap İnceleme: Kuramdan Uygulamaya Yabancılara Türkçe Dilbilgisi Öğretimi

Year 2019, , 366 - 368, 20.10.2019
https://doi.org/10.31464/jlere.549281

Abstract

ÖZ: Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde öğreticilerin
yararlanabileceği kaynakların sayısı her geçen gün hem nicelik açısından hem de
nitelik açısından artmaktadır. Dilbilgisi öğretimi konusunda özellikle
öğretmenlere kaynaklık etmeyi amaçlayan bir kitap olan Kuramdan Uygulamaya
Yabancılara Türkçe Dilbilgisi Öğretimi, dilbilgisi konularının öğretiminde
izlenebilecek yolları uygulama örnekleriyle birlikte sunan bir çalışmadır.
Kitabın önsözünde belirtilen bazı açıklamalar okuyucular için kitabın hedef
kitlesini ve amacını açıkça ortaya koymaktadır.
 
Farklı lisans alanlarında eğitimlerini tamamlamış yabancı dil olarak
Türkçe öğretmenleri kitlesine hitap eden kitap Türkçenin dilbilgisi konularının
yabancılara öğretimi için sunum ve uygulama örneklerini biçim/anlam/kullanım
bakış açısıyla ele almış bağlam içinde öğretim etkinlikleriyle açıklamıştır.

References

  • Cem Değer, A., Çetin, B., Oflaz Köleci E. (2018). Kuramdan uygulamaya yabancılara Türkçe dilbilgisi öğretimi. Ankara: Pegem Akademi.
Year 2019, , 366 - 368, 20.10.2019
https://doi.org/10.31464/jlere.549281

Abstract

References

  • Cem Değer, A., Çetin, B., Oflaz Köleci E. (2018). Kuramdan uygulamaya yabancılara Türkçe dilbilgisi öğretimi. Ankara: Pegem Akademi.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book / Article Reviews
Authors

Funda Uzdu Yıldız

Publication Date October 20, 2019
Submission Date April 4, 2019
Published in Issue Year 2019

Cite

APA Uzdu Yıldız, F. (2019). Kitap İnceleme: Kuramdan Uygulamaya Yabancılara Türkçe Dilbilgisi Öğretimi. Dil Eğitimi Ve Araştırmaları Dergisi, 5(2), 366-368. https://doi.org/10.31464/jlere.549281

________________________________________________

Journal of Language Education and Research (JLERE)
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi

https://dergipark.org.tr/en/pub/jlere

ISSN: 2149-5602
Facebook Grup
Copyright © Journal of Language Education and Research