BibTex RIS Cite

Pazarlama Yönetiminde Halkla İlişkilerde Kullanılan Kavram Ve Tanımlamalar

Year 2009, Volume: 5 Issue: 1, 1 - 16, 01.04.2009

Abstract

References

  • Bülbül,A.,R., Halkla İlişkiler, 2. Basım, Ankara: Nobel Yayınları, 2004, s.1.
  • Asna,A., Public Relations Temel Bilgiler, 2. Basım, İstanbul: Der Yayınları, 1998, s.1.
  • Sabuncuoğlu, Z., İşletmelerde Halkla İlişkiler, 8. Baskı, Bursa: Alfa Aktüel Yayınları, , s.3. Asna, a.g.e., s.1. Pala, H., Halkla İlişkilerde Örnek Olay Analizi, 1. Baskı, Ankara: Pal Medya ve Organizasyon, 2007, s.9.
  • Burton, St. John III., Public Relations as Community-Building: Then and Now, Public Relations Quarterly, Vol.43, No.1 (Spring 1998), p.34.
  • Budak,G. ve Budak,G., Halkla İlişkiler Davranışsal Bir Yaklaşım, 4. Baskı, İzmir: Barış Yayınları, 2004, s.5-6.
  • Reginald Watts, “What is the Role of Public Relation Theory?”, Journal of Communication Management, Vol.10, No.1, (2006), p.103.
  • Augustine Ihator, “Society and Corporate Public Relations-Why the Conflict?”, Public Relations Quarterly, Vol.44, No.3 (Fall 1999), p.33.
  • Brian Sowa, “Promoting Employee Training Programs: The Promises and the Pitfalls”, Public Relations Quarterly, Vol.50, No.3 (Fall 2005), p.39. Bülbül, a.g.e., s.1-2.
  • Erdoğan, İ., Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, 1. Baskı, Ankara: Erk Yayınları, 2006, s.14-15. Bülbül, a.g.e., s.2-3.
  • Uysal, B., Siyaset Yönetim Halkla İlişkiler, 1. Baskı, Ankara: TODAİE, 1998, s.60-61.
  • Okay,A. ve Okay,A., Halkla İlişkiler Kavram Strateji ve Uygulamaları, 2. Basım, İstanbul: Der Yayınları, 2005, s.2-3-4.
  • Alison Theaker, Halkla İlişkilerin El Kitabı, Murat Yaz (çev.), İstanbul: Kapital Medya, 2006, s.16. Theaker, a.g.e., s.17. Bülbül, a.g.e., s.10.
  • Carmen Lages and Luis Filipe Lages, “Antecedents of Managerial Public Relations: A Structural Model Examination”, European Journal of Marketing. Vol.39, No.1/2 (2005), p.111. Okay ve Okay, a.g.e., s.2.
  • Kaşıkçı, E., Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si, 1. Baskı, İstanbul: Kariyer Yayıncılık, , s.75. Peltekoğlu, F.B.,Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı, İstanbul: Beta Basım Yayım, 2005, s.4-5.
  • Charles Moncur, “Embracing PR Theory: An Oppotunity for Practitioners?”, Journal of Communication Management, Vol.10, No.1 (2006), p.95. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.5.
  • Hekimgil, M.E.,Türkiye’nin Tanıtılması, 1. Baskı, Ankara: 1968, s.16.
  • Ertekin,Y., Halkla İlişkiler, 4. Baskı, Ankara: Yargı Yayınevi, 2000, s.19. Asna, a.g.e., s.24. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.5-6. Asna, a.g.e., s.27. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.6-8. Bülbül, a.g.e., s.6. Peltekoğlu, a.g.e.,s.7.
  • Alaeddin Asna, Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, 1. Baskı, İstanbul: Pozitif Yayınları, 2006, s. 20.

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE HALKLA İLİŞKİLERDE KULLANILAN KAVRAM VE TANIMLAMALAR

Year 2009, Volume: 5 Issue: 1, 1 - 16, 01.04.2009

Abstract

Pazarlama karması içerisinde önemli bir eleman olan halkla
ilişkiler faaliyetleri günümüzde şirketlerin gündemlerinde ön plana
çıkmaktadır. Bu kapsamda halkla ilişkilerin ne olduğu ve nasıl yapıldığı
konusu da üzerinde durulması gereken bir konudur. Halkla ilişkiler
kavramının içeriğini ve uygulamalarını iyi bilmeyen işletmeler başarılı bir
halkla ilişkiler politikası icra edemezler. Bu yüzden bu çalışmada halkla
ilişkileri tanıtıcı kavram ve tanımlar üzerinde durulmuştur.

References

  • Bülbül,A.,R., Halkla İlişkiler, 2. Basım, Ankara: Nobel Yayınları, 2004, s.1.
  • Asna,A., Public Relations Temel Bilgiler, 2. Basım, İstanbul: Der Yayınları, 1998, s.1.
  • Sabuncuoğlu, Z., İşletmelerde Halkla İlişkiler, 8. Baskı, Bursa: Alfa Aktüel Yayınları, , s.3. Asna, a.g.e., s.1. Pala, H., Halkla İlişkilerde Örnek Olay Analizi, 1. Baskı, Ankara: Pal Medya ve Organizasyon, 2007, s.9.
  • Burton, St. John III., Public Relations as Community-Building: Then and Now, Public Relations Quarterly, Vol.43, No.1 (Spring 1998), p.34.
  • Budak,G. ve Budak,G., Halkla İlişkiler Davranışsal Bir Yaklaşım, 4. Baskı, İzmir: Barış Yayınları, 2004, s.5-6.
  • Reginald Watts, “What is the Role of Public Relation Theory?”, Journal of Communication Management, Vol.10, No.1, (2006), p.103.
  • Augustine Ihator, “Society and Corporate Public Relations-Why the Conflict?”, Public Relations Quarterly, Vol.44, No.3 (Fall 1999), p.33.
  • Brian Sowa, “Promoting Employee Training Programs: The Promises and the Pitfalls”, Public Relations Quarterly, Vol.50, No.3 (Fall 2005), p.39. Bülbül, a.g.e., s.1-2.
  • Erdoğan, İ., Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, 1. Baskı, Ankara: Erk Yayınları, 2006, s.14-15. Bülbül, a.g.e., s.2-3.
  • Uysal, B., Siyaset Yönetim Halkla İlişkiler, 1. Baskı, Ankara: TODAİE, 1998, s.60-61.
  • Okay,A. ve Okay,A., Halkla İlişkiler Kavram Strateji ve Uygulamaları, 2. Basım, İstanbul: Der Yayınları, 2005, s.2-3-4.
  • Alison Theaker, Halkla İlişkilerin El Kitabı, Murat Yaz (çev.), İstanbul: Kapital Medya, 2006, s.16. Theaker, a.g.e., s.17. Bülbül, a.g.e., s.10.
  • Carmen Lages and Luis Filipe Lages, “Antecedents of Managerial Public Relations: A Structural Model Examination”, European Journal of Marketing. Vol.39, No.1/2 (2005), p.111. Okay ve Okay, a.g.e., s.2.
  • Kaşıkçı, E., Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si, 1. Baskı, İstanbul: Kariyer Yayıncılık, , s.75. Peltekoğlu, F.B.,Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı, İstanbul: Beta Basım Yayım, 2005, s.4-5.
  • Charles Moncur, “Embracing PR Theory: An Oppotunity for Practitioners?”, Journal of Communication Management, Vol.10, No.1 (2006), p.95. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.5.
  • Hekimgil, M.E.,Türkiye’nin Tanıtılması, 1. Baskı, Ankara: 1968, s.16.
  • Ertekin,Y., Halkla İlişkiler, 4. Baskı, Ankara: Yargı Yayınevi, 2000, s.19. Asna, a.g.e., s.24. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.5-6. Asna, a.g.e., s.27. Sabuncuoğlu, a.g.e.,s.6-8. Bülbül, a.g.e., s.6. Peltekoğlu, a.g.e.,s.7.
  • Alaeddin Asna, Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, 1. Baskı, İstanbul: Pozitif Yayınları, 2006, s. 20.
There are 18 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Karadeniz This is me

Publication Date April 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Karadeniz, M. . (2009). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE HALKLA İLİŞKİLERDE KULLANILAN KAVRAM VE TANIMLAMALAR. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(1), 1-16.