Çeşitli yazarlar, kurum imajı oluşumu ve kurum imajı yönetimine kavramsal tanımlar geliştirdiler. Bu modeller kurum kimliği ve kurum imajının son otuz yıldır kavramsallaştırma yöntemini yansıtır. Bu çalışma kurum kimliğiyle ilgili kavramsal düşünceye zengin bir temel olarak çeşitli modellerin önemini inceler ve bu modellerden kurum kimliği yönetim sürecine daha tanımlayıcı bir tanım çıkarır. Geliştirilen model kurum kültürü, kurum stratejisi, kurumsal iletişim ve bütünleşik iletişimi vurgulayan mevcut düşünceyi yansıtır. Yöneticiler ve danışmanların yorumları tartışılmaktadır. Her ikisi içinde önemli bir yorum modelin karmaşasındaki artışın, kurum kimliği programının planlandığı zaman çeşitliliğin sistematik olarak göz önüne alınması gereken daha çok değişkeni göstermesidir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Compilation Articles |
Authors | |
Publication Date | May 12, 2014 |
Submission Date | May 12, 2014 |
Published in Issue | Year 2000 Volume: 1 Issue: 3 |