BibTex RIS Cite

İLİŞKi ALGILARI VE MEMNUNİYET DEĞERLENDİRMELERİ: BİR ETKİLEŞİM ARAŞTIRMASI

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 120 - 126, 12.05.2014

Abstract

Artan bir şekilde, bilim adamları ve uygulamacılar, halkla ilişkileri, organizasyonlar ve halk arasındaki ilişkilerin yönetimi olarak tanımlıyorlar. İlişkilerin ölçümlenmesi zor olduğu için, halkla ilişkiler uygulamacıları, sıksık, halkla ilişkiler faaliyetlerinin  tüketici algıları, değerlendirmeleri ve davranışları üzerindeki etkisini göstermek için mücadele etmektedirler. Mevcut araştırma, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel algılarını ve bir bankayla ve memnuniyetin değerlendirilmesindeki  algılarla bağlantılı olan toplumsal ilişkileri incelemeye çalışmıştır. Sonuçlar, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel ilişkilerinin algıları, özellikle organizasyona duyulan memnuniyetin, memnuniyet değişkeninin %75 oranında, değerlendirmeleri etkilediğini göstermiştir. Anlamların bir tartışması yapılmıi, SMART Halkla İlişkiler, bir yönetim çerçevesi olarak önerilmiş, ve gelecek için , inceleme alanları sunmuştur. 

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 120 - 126, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Filiz Otay This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 1 Issue: 4

Cite

APA Otay, F. (2014). İLİŞKi ALGILARI VE MEMNUNİYET DEĞERLENDİRMELERİ: BİR ETKİLEŞİM ARAŞTIRMASI. Selçuk İletişim, 1(4), 120-126. https://doi.org/10.18094/si.08997