Yeni iletişim araçları hızla değişmekte ve bir kuruluşta, kuruluş stratejisine katkı sağlayan bir unsur olarak iletişimin rolünün giderek arttığı konusunda genel bir fikir birliği bulunmaktadır. Son yıllarda geleneksel araçlara yönelik yeni yaklaşımlar ve araçlar, halkla ilişkiler uygulayıcıları için kullanılır hale gelmiştir. Bu yeni iletişim araçları içerisinde World Wide Web, bir kuruluşun hedef kitlesiyle iletişim kurmasında en güçlü araçlardan birisi olmuştur. Bu çalışmada internet ve World Wide Web'in geleneksel iletişim araçlarından farkının ne olduğu, web sitelerinin kuruluş amaçları, içeriklerinin nasıl olduğu, halkla ilişkiler amaçları için web sitelerinden nasıl faydalanılabileceği ve kriz durumlarında web sitelerinden nasıl yararlanılabileceği gibi konular ele alınmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Compilation Articles |
Authors | |
Publication Date | May 12, 2014 |
Submission Date | May 12, 2014 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 2 Issue: 1 |