BibTex RIS Cite

HALKLA İLİŞKİLERIN BİR ALANI OLARAK KRİZ YÖNETİMİ

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 107 - 113, 12.05.2014

Abstract

Hedef grubunda iyi niyet oluşturmaya yönelik çabaları içeren halkla ilişkiler çalışmalarının bir etkisi de kurum/ürün imajı üzerinde olmaktadır. İmajı şekillendiren tek unsur halkla ilişkiler olmamakla birlikte, kuruluşlar halkla ilişkiler çalışmalarını ne kadar sistematik ve düzenli uygularlarsa, imajları da o oranda istedikleri düzeye çıkmaktadır. İmaj çıtasını üst seviyelere çıkaran kuruluşlar ise karşılaştıkları krizleri edindikleri bu imaj sermayesi sayesinde daha kolaylıkla atlatabilmektedirler.

Bu araştırmada halkla ilişkiler ve imaj kavramlarına değinilerek,  krizin ne olduğu ve krizlerin üstesinden gelmede bu alanlarda yapılan çalışmaların etkileri incelenmiştir.

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 107 - 113, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Ayla Okay This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Okay, A. (2014). HALKLA İLİŞKİLERIN BİR ALANI OLARAK KRİZ YÖNETİMİ. Selçuk İletişim, 2(1), 107-113. https://doi.org/10.18094/si.35258