BibTex RIS Cite

TÜKETİCİNİN BİLGİLENDİRİLMESİ , EĞİTİMİ VE BİLİNÇLENDİRİLMESİNDE MEDYANIN ROLÜ VE ÖNEMİ

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 3 - 15, 12.05.2014

Abstract

Bu makale çerçevesinde, ilk bölümde tüketicinin korunması amacına yönelik çabaların doğuşu ve bunun kurumsallaşarak bir 'hareket'e dönüşmesi, tüketicinin korunması çabalarının boyutları, sivil karakteri ve uluslararası ortamda kabul gören hukuki, idari ve etik düzenlemeler  ve ikinci bölümde Türkiye'de tüketicinin korunmasına yönelik olarak kaydedilen gelişmeler ele alınmaktadır. Makalenin üçüncü bölümünde ise başlıkta da ifade edilen, tüketici hareketinin gelişmesinde medyanın rolü ve önemi üzerinde durulmakta, medyanın tüketicinin bilinçlendirilmesi, bilgilendirilmesi ve eğitilmesinde sağlayacağı katkılar konu edilmektedir. Ayrıca, tüketiciye yönelik olarak hazırlanan reklam ve ilanların aktarıcısı olarak medyanın konumu değerlendirilmektedir. 

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 3 - 15, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Zakir Avşar This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Avşar, Z. (2014). TÜKETİCİNİN BİLGİLENDİRİLMESİ , EĞİTİMİ VE BİLİNÇLENDİRİLMESİNDE MEDYANIN ROLÜ VE ÖNEMİ. Selçuk İletişim, 2(1), 3-15. https://doi.org/10.18094/si.41050