BibTex RIS Cite

KİTLE İLETİŞİM FORMU OLARAK REKLAMCILIK

Year 2002, Volume: 2 Issue: 2, 56 - 63, 12.05.2014

Abstract

Reklamın satış mesajlarını ulaştıran bir sistem ve metod ise reklam planlamacısı etkin bir reklam geliştirmek için iletşim ve iletişim sistemleri hakkında bazı şeyleri bilmesi gerekmektedir.

Bu çalışmada, insanların bilgiyi (reklamı) işledikleri ve reklamın nasıl işlediği veya nasıl işlemesi gerektiği gibi iletişim genel formları açıklanmaya çalışılmıştır.

İletişimin temellerine bakış reklam planlamacısının, reklamın doğru satış mesajı ile doğru alıcıya doğru kanalla doğru zamanda nasıl planlanacağı hakkında daha sağlıklı fikir verebilir. Bunlara ek olarak kitle iletişim süreci tartışmaları nedeni ile reklam planlamacısı müşteri ve hedef kitlenin reklam mesajını nasıl aldıkları ve satın alma kararını verirken nasıl davrandıklarını bilmek zorundadır. 

Year 2002, Volume: 2 Issue: 2, 56 - 63, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Göksel Şimşek This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2002 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Şimşek, G. (2014). KİTLE İLETİŞİM FORMU OLARAK REKLAMCILIK. Selçuk İletişim, 2(2), 56-63. https://doi.org/10.18094/si.85497