BibTex RIS Cite

Krizden Çıkmanın Yolları: Etkin Bir Kriz İletişimi

Year 2006, Volume: 4 Issue: 2, 141 - 157, 19.11.2013

Abstract

Bir krizin etkin yönetimi büyük ölçüde iyi bir iletişime bağlıdır. Aynı zamanda iletişimin iyileştirilmesi ve bunun örgüt dışına da yayılması sonucunda kriz durumunda kullanılacak iyi bir kanal ortaya çıkartılacaktır. Buradan hareketle kriz sırasında, iletişim faaliyetlerinin kriz yönetimine yardımcı olmak ve örgütün itibarını korumak gibi ikili bir rolü yerine getireceği ortaya çıkacaktır

Kriz yönetimi bir ekip çalışmasıdır. Kriz yönetim ekibinin örgüt içi ve örgütle iletişim içinde olan herkesle rahat anlaşabilmesi ve krize neden olan olayları daha iyi anlatabilmesi iletişimin etkin bir biçimde kullanılmasıyla mümkün olacaktır.

Örgütte çalışanlar, çalışanların yakınları tüketici ve ortaklar gibi örgütü direkt ilgilendiren  gruplar  krizden ilk etkilenecek olan ve ilk bilgiye ihtiyaç duyan kesimlerdir. Bunun yanı sıra örgüt dışı  çevre olarak nitelendirilen medya, kamu kuruluşları ve finansal çevre gibi kuruluşlar da krizden etkilenen gruplardır.Bu çevreler krizle ilgili bilgilere ulaşmak için kurum üzerinde bir baskı unsuru oluşturabilirler. Hem örgüt içini hem de örgüt dışını ilgilendiren internet de örgütün, kriz durumunda üzerinde durması gereken önemli bir konudur.

 

Year 2006, Volume: 4 Issue: 2, 141 - 157, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Mustafa Akdağ This is me

Erdem Taşdemir This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 9, 2013
Published in Issue Year 2006 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Akdağ, M., & Taşdemir, E. (2013). Krizden Çıkmanın Yolları: Etkin Bir Kriz İletişimi. Selçuk İletişim, 4(2), 141-157. https://doi.org/10.18094/si.24578