BibTex RIS Cite

Kurumsal Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Marka Kimliğinin İletilmesi

Year 2007, Volume: 5 Issue: 1, 102 - 117, 19.11.2013

Abstract

Kurumlar ürün ve markalarının imajlarına yönelik pazarlama faaliyetlerini yürüttükleri gibi hedef kitlelerinin zihninde kurumsal bir marka algısı yaratmak için de stratejiler geliştirmektedirler. Bu bağlamda reklam kampanyalarında kurumsal pazarlama hedefleri doğrultusunda kurumsal marka, kurum kültürü, kurum kimliği ve kurum imajlarını göstergeler yardımıyla hedef kitle zihninde doğru bir şekilde konumlandırmaya çalışmaktadırlar. Kurumsal kimliğini yenileme kararı alan Akbank'ın, yeni kimliğinin tanıtımına yönelik yayınlanan iki televizyon reklam filmi Ferdinand de Saussure'ün gösterge, gösteren-gösterilen ayrımıyla analiz edilerek reklam filmlerinde kurumsal kimliğin sunumu ve hedef kitle zihninde yaratılmak istenen algı araştırılmıştır.

 

Year 2007, Volume: 5 Issue: 1, 102 - 117, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Sinem Yeygel This is me

Mehmet Yakın

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 9, 2013
Published in Issue Year 2007 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Yeygel, S., & Yakın, M. (2013). Kurumsal Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Marka Kimliğinin İletilmesi. Selçuk İletişim, 5(1), 102-117. https://doi.org/10.18094/si.81301