BibTex RIS Cite

Ülke Orijini Kavramı ve Ülke İmajı

Year 2008, Volume: 5 Issue: 2, 102 - 112, 19.11.2013

Abstract

Ürünler belirli bir yerde, bölgede, şehirde veya ülkede üretilmektedirler. Ürünlerin bu üretim yeri bilgilerine ülke orijini denilmektedir. Ülke orijini kavramı özellikle 1980'lerden sonra küreselleşen dünya ekonomisi ile birlikte pazarlama ve pazarlama iletişimcileri için önemli bir konu haline gelmiştir. Bugün, ürünlerin üretim yerleri küresel pazarda ürünlerin ve markaların imajını etkilemekte ve tüketici karar alma süreçlerinde önemli bir veri haline gelmiştir. Ülkelerin imajlarını da ürün ve markaların pazardaki konumlarını olumlu veya olumsuz etkileyen birer veri olarak değerlendirebiliriz. Bu bağlamda bu çalışmada ürün merkezli ülke imajı araştırmaları da ele alınmıştır.

 

Year 2008, Volume: 5 Issue: 2, 102 - 112, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Atılım Onay This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 6, 2013
Published in Issue Year 2008 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Onay, A. (2013). Ülke Orijini Kavramı ve Ülke İmajı. Selçuk İletişim, 5(2), 102-112. https://doi.org/10.18094/si.44695