BibTex RIS Cite

DEMOKRAT PARTİ'NİN 1946 - 1950 YILLARI ARASINDAKİ HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ

Year 2012, Volume: 7 Issue: 3, 90 - 99, 19.11.2013

Abstract

Bu çalışmanın konusu Demokrat Parti'nin muhalif döneminde yürütmüş olduğu halkla ilişkiler stratejileridir. Bu halkla ilişkiler stratejileri içerisinde DP'nin etkinlik faaliyetleri olan mitingler
ve yüz yüze seçim çalışmaları bulunmaktadır. Demokrat Parti'nin imajına olumlu katkı sağlayan liderler konusu ise ayrıntılı olarak ele alınmıştır. DP'nin finansal desteklerinin yanı sıra DP'nin
medya ile ilişkileri, seçmenle ilişkileri ve parti içi ilişkileri çeşitli kaynaklardan faydalanarak anlatılmıştır

References

  • Ağaoğlu S (1972) Demokrat Partinin Doğuş
  • ve Yükseliş Sebepleri Bir Soru, Baha Matbaası, İstanbul.
  • Anık C (2000) Siyasal İkna, Vadi Yayını, Ankara.
  • Azak G (2000) Ben Adnan Menderes, Zafer Yayınları, İstanbul.
  • Birand M A, Dündar C ve Çaplı B (1995) Demirkırat: Bir Demokrasinin Doğuşu, Milli- yet Yayınları, İstanbul.
  • Demir V (2007) Türkiye’de Medya Siyaset İlişkisi, Beta Yayını, İstanbul.
  • Dilipak A (1990) Menderes Dönemi, Beyan Yayınları, İstanbul.
  • Dülger S (2011) Dünden Bugüne Devletin Zirvesindekiler, Neden Kitap, İstanbul.
  • Eroğul C (1990) Demokrat Parti Tarihi ve İdeolojisi, İmge Yayınları, Ankara.
  • Eroğul C (1998) Demokrat Parti Tarihi ve İdeolojisi, İmge Yayınları, İstanbul.
  • Keloğlu İşler E (2007) Demokrat Parti’nin Halkla İlişkiler Stratejileri Üzerine Tarihsel Bir İnceleme: 1946-1960, Doktora Tezi, SÜ Sos. Bil. Enst., Konya.
  • Konyar H (1999) Ulus Gazetesi, CHP ve Ke- malist İlkeler, Bağlam Yayınları, İstanbul.
  • Özkan N (2002) Türkiye Seçim Kazandıran Kampanyalar Türkiye ve Dünyadan Örnekler- le, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Sarıbay A Y (2001) Türkiye’de Demokrasi ve Politik Partiler, Alfa Yayınları, İstanbul.
  • Timur T (2003) Türkiye’de Çok Partili Hayata Geçiş, İmge Kitabevi, Ankara.
  • Yücel M S (2001) Demokrat Parti, Ülke Kitap- ları, İstanbul.
Year 2012, Volume: 7 Issue: 3, 90 - 99, 19.11.2013

Abstract

References

  • Ağaoğlu S (1972) Demokrat Partinin Doğuş
  • ve Yükseliş Sebepleri Bir Soru, Baha Matbaası, İstanbul.
  • Anık C (2000) Siyasal İkna, Vadi Yayını, Ankara.
  • Azak G (2000) Ben Adnan Menderes, Zafer Yayınları, İstanbul.
  • Birand M A, Dündar C ve Çaplı B (1995) Demirkırat: Bir Demokrasinin Doğuşu, Milli- yet Yayınları, İstanbul.
  • Demir V (2007) Türkiye’de Medya Siyaset İlişkisi, Beta Yayını, İstanbul.
  • Dilipak A (1990) Menderes Dönemi, Beyan Yayınları, İstanbul.
  • Dülger S (2011) Dünden Bugüne Devletin Zirvesindekiler, Neden Kitap, İstanbul.
  • Eroğul C (1990) Demokrat Parti Tarihi ve İdeolojisi, İmge Yayınları, Ankara.
  • Eroğul C (1998) Demokrat Parti Tarihi ve İdeolojisi, İmge Yayınları, İstanbul.
  • Keloğlu İşler E (2007) Demokrat Parti’nin Halkla İlişkiler Stratejileri Üzerine Tarihsel Bir İnceleme: 1946-1960, Doktora Tezi, SÜ Sos. Bil. Enst., Konya.
  • Konyar H (1999) Ulus Gazetesi, CHP ve Ke- malist İlkeler, Bağlam Yayınları, İstanbul.
  • Özkan N (2002) Türkiye Seçim Kazandıran Kampanyalar Türkiye ve Dünyadan Örnekler- le, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Sarıbay A Y (2001) Türkiye’de Demokrasi ve Politik Partiler, Alfa Yayınları, İstanbul.
  • Timur T (2003) Türkiye’de Çok Partili Hayata Geçiş, İmge Kitabevi, Ankara.
  • Yücel M S (2001) Demokrat Parti, Ülke Kitap- ları, İstanbul.
There are 16 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Makbule Gülsünler This is me

Hülya Ertürk This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 3, 2013
Published in Issue Year 2012 Volume: 7 Issue: 3

Cite

APA Gülsünler, M., & Ertürk, H. (2013). DEMOKRAT PARTİ’NİN 1946 - 1950 YILLARI ARASINDAKİ HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ. Selçuk İletişim, 7(3), 90-99. https://doi.org/10.18094/si.72569