Dünyanın her yerinde, üniversiteler online derslerin ve ders malzemelerin çoğalmasının çeşitli faydalarını fark etmektedirler. Öğrencilerden akademisyenlere, mütevelli heyeti üyelerinden yatırımcılara kadar bütün paydaşların artan taleplerini karşılayarak öğrenci kayıtlarının arttırılması ve online ders veren kurumların diğer üniversitelerin önüne geçebilmesinin cazibesi oldukça büyüktür. Ancak online eğitim vermek iki ucu keskin bir bıçak olabilir. Eğer dikkatli ve düzenli denetlenmezse, online eğitim geri tepebilir, başarı ve okula devam oranlarında düşüşe ve hatta maddi zarara sebebiyet verebilir. Bu çalışma, başarı ve okula devamı temel ölçüt alarak online eğitim programlarının faydalılığını değerlendirmek için bir çerçeve sunmayı amaçlamaktadır. Bu çerçevenin uygulaması, ABD’de bir devlet yükseköğretim kurumundaki okula devamı sağlama çalışmaları üzerine bir vaka çalışmasıyla gösterilecektir
Universities around the world are realizing the numerous benefits to increased online instructional offerings. The temptation is great to move rapidly ahead in order to increase enrolments by meeting the increased demands of all stakeholders, from students to faculty to board members and investors. However, providing online learning can be a doubleedged sword. If it is not monitored carefully and continuously, the repercussions may be significant, potentially resulting in decreased success and retention rates and ultimately lost revenue. This paper will present a framework for assessing the effectiveness of online learning programs, with success and retention as the two central metrics. The implementation of the framework will be illustrated through a case study of retention efforts at a public higher education institution in the United States
Other ID | JA98FV33DU |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2013 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 2 Issue: 2 |