Развитие технологии, пользование интернетом ежедневно способствует
расширению электронной торговли. Интернет даёт покупателью возможность в любое время сутки и из любой точки мира покупать желаемый товар, преодалеть
расстаяние и всякие препятствия.
В статье рассматриваются вопросы интернетпокупков и доверие покупателей,
виды электропокупков, инструменты оплаты.
Во второй части статьи уделено особое внимание к рискам и мерам безопасности
электропокупков.
Development of new Technologies increases usage of internet and improves electronic
shopping. Internet makes possible to shop at any time of the day from any part of the World
overcoming the constraints set by the geographical location and time differences.
The aim of this study is a search the effect of security concern on the use of Internet. Ecommerce concept has been explained with all features and types, provided payment tools
and security measure.
In the second chapter, the concepts of security with all dimensions analyzed. In order
to put forward the components of the security, the threats and the measures that can be
taken against the threats have been emphasized.
Günümüzde teknolojinin gelişmesi, internet kullanımının her geçen gün daha fazla
artması elektronik alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. İnternet, tüketicilerin günün
herhangi bir saatinde ve dünyanı herhangi bir yerindeki ürün ve hizmeti satın almasını
olanaklı kılmakta, mesafe ve zaman engelini ortadan kaldırmakta veya aşındırmaktadır.
Bu çalışmanın konusu, müşterilerin duyduğu güvenlik endişesinin internet kullanımına
etkisini araştırmaktır. E-ticaret kavramı tüm yönleriyle ele alınmış, türleri, kullanılan ödeme
araçları ve güvenlik önlemleri anlatılmıştır.
İkinci bölümde, güvenlik kavramı tüm bileşenleriyle ele alınmıştır. Güvenliğin
bileşenlerini ortaya koyma açısından, tehditler ve bunlara karşı alınabilecek tedbirler
üzerinde durulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | September 17, 2015 |
Submission Date | September 17, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 Issue: 27 |