Bu araştırmayla Amerika’nın Michigan Eyaletinde bulunan Lansing Community College’de yer alan “Erken Üniversite Programı”nın Early College ayrıntılı olarak tanıtılması amaçlanmıştır. Lansing Community College LCC erken üniversite programına başlayan öğrencileri daha iyi bir üniversite eğitimi için motive etmektedir. Bu programın giderleri tamamen ücretsizdir. Bu program kapsamında eğitim alan öğrencilere, öğrenim harcı, ders kitapları, toplu taşıma, ihtiyacı olan öğrencilere öğle yemeği ücretsizdir. Erken üniversite programına devam eden öğrenciler lise kredilerini tamamladıktan sonra ücretsiz olarak 60 altmış üniversite kredisi alabilmektedir. LCC Erken Üniversite Programı Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik alanlarına önem vermektedir. Bu program akademik gelecekleri için öğrencileri motive etmekte ve geleceğe hazırlamaktadır. Yapılan bu araştırmayla, Erken Üniversite Programının tanıtılması ve Türkiye’deki kademeler arası geçiş modellerine alternatif bir model öneri sunmaktır.
In the study, it is aimed to introduce - in detail - “Early University Program” Early College in Lansing Community College in Michigan, United States. Lansing Community College LCC motivates the students beginning early university program for a better university education. This program is entirely free. Tuition fee, course books, public transportation, lunch for student in need is free for the students within the education. The students attending early university program can take 60 sixty university credits free afer they have completed high school credits. LCC Early University Program gives importance to Science, Technology, Engineering and Mathematics. The program motivates students for their academical future and prepares fort he future. Within the study, Early University Program is introduced and we suggest an alternative model for the models of passing between grades in Turkey
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 16 Issue: 3 |