Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Editorial Board Contact Archive
...
Login
ISSN 2147-1037 | Period Tri-annual | Founded: 2000 | Publisher Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi | http://kefad.ahievran.edu.tr


Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2147-1037 | Period Tri-annual | Founded: 2000 | Publisher Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi | http://kefad.ahievran.edu.tr
Cover Image


Volume 22 - Issue 1 - Apr 30, 2021
  1. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
    Pages 1 - 25
    Yavuz TOPKAYA, Mehmet ŞENTÜRK, Murat Bayram YILAR
  2. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Yeterlik (GS-TPAB) Ölçeğinin Görsel Sanatlar Öğretmenlerine Yönelik Uyarlama Çalışması
    Pages 26 - 48
    Yahya HİÇYİLMAZ
  3. Öğretmenlerin Akademik İyimserliklerinin Örgütsel Bağlılıklarına Etkisi
    Pages 49 - 72
    Ahmet KARAKAŞ, Fatih BEKTAŞ, Zeki ÖĞDEM
  4. Koronavirüs (Covıd-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri
    Pages 73 - 104
    Pelin PİŞTAV AKMEŞE, Nilay KAYHAN
  5. Uluslararası Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerinin Yordayıcısı Olarak Bilişsel Esneklik ve Psikolojik Sağlamlık
    Pages 105 - 131
    İsmail YELPAZE
  6. Öğretmenlerin Eğitim Programı Okuryazarlıkları Üzerine Bir Çalışma
    Pages 132 - 170
    Rabia SARICA
  7. The Views of the School Principals About Online Education Carried out During the Covid-19 Isolation
    Pages 171 - 196
    Hacı Hüseyin TAŞAR
  8. Öğretim Programında Öngörülen Değişime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Sınıf İçi Uygulamalarının İncelenmesi
    Pages 197 - 243
    Elif AKŞAN, Adnan BAKİ
  9. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Program Rehberliği Hakkındaki Görüşleri
    Pages 244 - 275
    Hasan DİLEK, Tayip DUMAN
  10. Gözden Geçirme ve Dönütün 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Başarılarına Etkisi
    Pages 276 - 298
    Demet SEBAN
  11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
    Pages 299 - 331
    Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, İbrahim ALPTEKİN
  12. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye Yönelik İnançları ve Sınıf İçi Uygulamaları
    Pages 332 - 371
    Zafer KUŞ, Hamza YAKAR
  13. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik
    Pages 372 - 416
    Ahmet BOLAT, Özgen KORKMAZ, Sevilay KARAMUSTAFAOĞLU
  14. Politik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Pages 444 - 471
    Hüseyin KÖKSAL, Mustafa EROL
  15. Öğretmenlerin Teknostres ve Teknopedagojik Yeterlikleri Arasındaki İlişki
    Pages 472 - 496
    Bayram GÖKBULUT
  16. Mobil Programlama Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Mobil Programlama Öğrenimine Yönelik Görüşleri
    Pages 497 - 520
    Abdullatif KABAN
  17. Primary School Teacher Candidates’ Knowledge of Genetically Modified Organisms (GMOs)
    Pages 521 - 541
    Alper Murat ÖZDEMİR
  18. Eğitimde Akıllı Telefon Uygulaması Kullanımı
    Pages 542 - 570
    Sayım AKTAY, Gökhan HAMZAÇEBİ, Hüseyin KARA
  19. Sosyal Medya Kullanımının Kişiliğe Göre Değişimi: Öğretmen Adayları Örneklemi
    Pages 571 - 598
    Osman EROL, Yrd. Doç. Dr. Neşe SEVİM, Vesile Gül BAŞER GÜLSOY
  20. Uzaktan Eğitim: Öğrenci, Öğretmen, Teknoloji, Kurum ve Pedagoji
    Pages 417 - 443
    Alper ALTUNÇEKİÇ
Indexes and Platforms