Günümüzde yönetim ve organizasyon alanındaki gelişmeler, organizasyonların çevre unsurlarıyla sürekli iletişim içerisinde olmalarının ve onlarla güçlü ilişkiler geliştirmelerinin önemini gittikçe artırmaktadır. Bu durum, organizasyonların kurumsal imajlarını güçlü tutmalarını ve etkili halkla ilişkiler stratejileri çerçevesinde hareket etmelerini adeta zorunlu kılmaktadır. Bu çalışmada kurumsal imajın sanal ortama yansımalarına odaklanılmış ve web sitelerini ziyaretçi sayılarına göre izleyen ve bir İnternet reyting sistemi olan Alexa’dan erişim tarihinde elde edilen verilerden yararlanılarak Türk Silahlı Kuvvetlerine ait web siteleri analiz edilmiştir. Bulgular ve yapılan değerlendirmeler ışığında anılan sitelerin kurumsal imajı yansıtmada çok önemli olduğu sonucuna ulaşılmış ve daha etkin kullanımına yönelik önerilerde bulunulmuştur
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 1, 2007 |
Submission Date | July 27, 2014 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 6 Issue: 1 |