Year 2014,
Volume: 3 Issue: 1, 38 - 49, 31.12.2014
Rüveyda Öztürk Başol
Abstract
Bu çalışma Akdeniz bölgesinin tarihi ve kültürel değerlerini, bu değerlerin bölgedeki
çalışma kavramını nasıl etkilediğini ifade etmek adına tasarlanmıştır. Çalışmada;
bölgedeki çalışma kavramının gelişimine, kültürel özelliklere, iletişim ve iş yapma
biçimlerine ve Akdeniz bölgesinin sembollerine yer verilmiştir.
References
- Aicart, J. (2011). Gaudí and Mediterranean Culture, Quaderns de la Mediterrània, 15, 101-105.
- Attane, I. – Courbage, Y. (2004). Demography in the Mediterranean Region: Situation and Projections, Plan Blau.
- Bensalah, A.A. – Daniel, J. (2003). Dialogue between Peoples and Cultures in the Euro- Mediterranean Area, High-Level Advisory Group, Brussels.
- Bentolila, S. – Ichino, A. (2003). Unemployment and Consumption: Why are Job Losses Less Painful than Expected Near the Mediterranean, European Commission TSER Project Number ERB4142 PL/973148.
- Bouquerel, F. – El Husseiny B. (2009). Towards a Strategy for Culture in the Mediterranean Region, EC Preparatory document.
- Bozkurt, V. (2000). Püritanizmden Hedonizme Yeni Çalışma Etiği, Alesta Yayınları
- Cominelli, F. (2010). Fostering Cultural Diversity in the Mediterranean, The Cities of the Mediterranean Project. Mapping Cultural Diversity – Good Practices from Around the Globe, German Commission for UNESCO (DUK), Bonn.
- Communicaid. (2009). Doing Business in Greece, Communicaid Mitre House, London. Gautier, J.F. (2005). Şarabın Tarihi, Dost kitabevi, Ankara.
- Gulev, R.E. (2009). Seeking Business and Economic Stability within Euro- Mediterranean Countries, IJEMS, 2 (1), 3-5.