BibTex RIS Cite

Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 2, 251 - 264, 01.06.2007

Abstract

SATINALMA KARAR SÜRECĠNDE BEYAZ EŞYA KULLANICILARININ MARKA BAĞLILIĞI

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 2, 251 - 264, 01.06.2007

Abstract

Firmalar gerek ürün özellikleri, gerekse diğer pazarlama faktörleri ile rakiplerinden farklarını ortaya koyarak pazarda etkin olamaya çalışırlar. Dolayısıyla, rakiplerinin hareketlerinden daha az etkilenirler ve büyük yatırımlara girişebilirler. Bu da uzun dönem karlılıklarını arttırır. Günümüzde firmalar müşteri sadakatini geliştirip, müşterilerini kendilerine bağlı hale getirmek için birçok uygulamalar başlatmışlardır. Beyaz eşya ürünlerindeki birçok alternatif, tüketicilerin karar sürecini etkilemektedir. Bu sektördeki firmalar, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermek ve onları markalarına bağlı hale getirmek için uygun stratejiler gerekmektedir

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Aytekin Fırat This is me

Eda Azmak This is me

Publication Date June 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 2007 Issue: 2

Cite

APA Fırat, A., & Azmak, E. (2007). SATINALMA KARAR SÜRECĠNDE BEYAZ EŞYA KULLANICILARININ MARKA BAĞLILIĞI. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(2), 251-264.