BibTex RIS Kaynak Göster

Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 2, 251 - 264, 01.06.2007

Öz

SATINALMA KARAR SÜRECĠNDE BEYAZ EŞYA KULLANICILARININ MARKA BAĞLILIĞI

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 2, 251 - 264, 01.06.2007

Öz

Firmalar gerek ürün özellikleri, gerekse diğer pazarlama faktörleri ile rakiplerinden farklarını ortaya koyarak pazarda etkin olamaya çalışırlar. Dolayısıyla, rakiplerinin hareketlerinden daha az etkilenirler ve büyük yatırımlara girişebilirler. Bu da uzun dönem karlılıklarını arttırır. Günümüzde firmalar müşteri sadakatini geliştirip, müşterilerini kendilerine bağlı hale getirmek için birçok uygulamalar başlatmışlardır. Beyaz eşya ürünlerindeki birçok alternatif, tüketicilerin karar sürecini etkilemektedir. Bu sektördeki firmalar, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermek ve onları markalarına bağlı hale getirmek için uygun stratejiler gerekmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aytekin Fırat Bu kişi benim

Eda Azmak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Fırat, A., & Azmak, E. (2007). SATINALMA KARAR SÜRECĠNDE BEYAZ EŞYA KULLANICILARININ MARKA BAĞLILIĞI. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(2), 251-264.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305