Bu çalışma ile Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF örneğinde Muhasebe Finansman Anabilim Dalı derslerinin verilişi, öğrenciler tarafından algılanış seviyeleri, derslerde bu araştırmanın sonucu olarak ortaya çıkan olumsuz konu ve durumlara değinilmiştir.Eğitim sürecinin bir çıktısı olan öğrencilerin nitel ve nicel yönden İİBF koşullarında özellikle Muhasebe Finansman Anabilim Dalımız dersleri noktasından iyi yetişmiş olmaları, hem kendileri için, hem öğrencileri yetiştiren öğretim üyeleri ve üniversite için ve serbest piyasa şartlarında yarış ve rekabet içinde olacakları piyasa oyuncuları çok yüksek derecede önemlidir. Bu araştırma durumun öğrenciler ve öğretim üyelerinin ne durumda olduklarının bir göstergesi olarak Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF baz alınarak araştırılmış ve değerlendirilmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 1, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 2007 Issue: 1 |