BibTex RIS Cite

İşletmelerde Personel Güçlendirme Kültürünün Yaratılmasıyla Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 1, 282 - 303, 01.03.2007

Abstract

İşletmelerde Personel Güçlendirme Kültürünün Yaratılmasıyla Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 1, 282 - 303, 01.03.2007

Abstract

Sürekli değişen ve gelişen bir çevrede faaliyette bulunan işletmeler mükemmel müşteri hizmeti ile rakipleri karşısında önemli bir rekabet avantajı elde edebilmektedirler. İşletme ürün ve hizmetlerinin nihai kullanıcısı olan dış müşterilere mükemmel hizmet sağlayacak olanlar da işletme çalışanları yani iç müşterilerdir. Bu nedenle öncelikle çalışanların yaptıkları işten tatmin olmaları ve memnun edilmeleri gerekmekte bu da işletmelerde personel güçlendirme kültürünün yaratılması ile mümkün olabilmektedir. Personel güçlendirme kültürünün benimsendiği bir ortamda çalışanlar kendi işlerinin sahibi olmakta, takım halinde çalışmayı öğrenmekte, yaratıcılıklarını ortaya çıkarabilmekte ve bilgiler açık bir şekilde paylaşılmaktadır. Böylece motivasyonları artan çalışanlar da müşterileri memnun edebilmek için ne yapmasını gerektiğini bilerek harekete geçmektedir. Bu çalışmada işletmelerde personel güçlendirme kültürünün yaratılması süreci ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişki tartışılacaktır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Selen Doğan Özge Demiral This is me

Publication Date March 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 2007 Issue: 1

Cite

APA Demiral, S. D. Ö. (2007). İşletmelerde Personel Güçlendirme Kültürünün Yaratılmasıyla Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(1), 282-303.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305