BORATAV, Pertev Naili. 100 Soruda Türk Folkloru, Gerçek Yayınevi, 5. Baskı, Istanbul, 1999.
KAEMMER, J.E. Music in Human Life, Anthropological Perspectives on Music, (Çeviren: Prof. Dr. Yetkin Özer -
Yayımlanmadı), Austin: University of Texas Pres.
KAYGISIZ, Mehmet. Türklerde Müzik, Kaynak Yayınları, Istanbul, 2000.
ORANSAY, Gültekin. “Geleneksel Türk Saat Musikisi”, Müzik Tarihi Notları, IV. Bölüm.
MARSHALL, Gordon. Sosyoloji Sözlügü, (Çevirenler: O. Akınhay – D. Kömürcü), Bilim ve Sanat Yayınları,
Istanbul, 2003.
SÖZER, Vural. Müzik ve Müzisyenler Ansiklopedisi, C. 2 (M – Z), Remzi Kitabevi, Istanbul, 1986.
TDK Türkçe Sözlük, “Baglam, Icra”, Yeni Baskı, C. 1, Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu
Yayınları, Ankara, 1988.
TDK Türkçe Sözlük, “Yerel, Yerellesmek”, C. 2, Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Yayınları,
Ankara, 1988.
ZEREN, M. Ayhan. Müzikte Ses Sistemleri, Ankara, 1978.
TRADITIONAL SOUND PRODUCTION HAL SOUNDING DE IN TURKISH FOLK MUSIC
BORATAV, Pertev Naili. 100 Soruda Türk Folkloru, Gerçek Yayınevi, 5. Baskı, Istanbul, 1999.
KAEMMER, J.E. Music in Human Life, Anthropological Perspectives on Music, (Çeviren: Prof. Dr. Yetkin Özer -
Yayımlanmadı), Austin: University of Texas Pres.
KAYGISIZ, Mehmet. Türklerde Müzik, Kaynak Yayınları, Istanbul, 2000.
ORANSAY, Gültekin. “Geleneksel Türk Saat Musikisi”, Müzik Tarihi Notları, IV. Bölüm.
MARSHALL, Gordon. Sosyoloji Sözlügü, (Çevirenler: O. Akınhay – D. Kömürcü), Bilim ve Sanat Yayınları,
Istanbul, 2003.
SÖZER, Vural. Müzik ve Müzisyenler Ansiklopedisi, C. 2 (M – Z), Remzi Kitabevi, Istanbul, 1986.
TDK Türkçe Sözlük, “Baglam, Icra”, Yeni Baskı, C. 1, Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu
Yayınları, Ankara, 1988.
TDK Türkçe Sözlük, “Yerel, Yerellesmek”, C. 2, Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Yayınları,
Ankara, 1988.
ZEREN, M. Ayhan. Müzikte Ses Sistemleri, Ankara, 1978.
Altınay, F. R. (2012). GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE “SESLENDIRME”. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi(1), 49-59.
AMA
Altınay FR. GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE “SESLENDIRME”. EKOD. Ocak 2012;(1):49-59.
Chicago
Altınay, F. Reyhan. “GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE ‘SESLENDIRME’”. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi, sy. 1 (Ocak 2012): 49-59.
EndNote
Altınay FR (01 Ocak 2012) GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE “SESLENDIRME”. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi 1 49–59.
IEEE
F. R. Altınay, “GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE ‘SESLENDIRME’”, EKOD, sy. 1, ss. 49–59, Ocak 2012.
ISNAD
Altınay, F. Reyhan. “GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE ‘SESLENDIRME’”. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi 1 (Ocak 2012), 49-59.
JAMA
Altınay FR. GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE “SESLENDIRME”. EKOD. 2012;:49–59.
MLA
Altınay, F. Reyhan. “GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE ‘SESLENDIRME’”. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi, sy. 1, 2012, ss. 49-59.
Vancouver
Altınay FR. GELENEKSEL MÜZIKTE SES ÜRETME BAGLAMINDA TÜRK HALK MÜZIGINDE “SESLENDIRME”. EKOD. 2012(1):49-5.