Bilim ile teknolojideki hızlı gelişmeler, toplumların yapısını ve hedeflerini hızla değiştirmektedir. Toplumsal kurumlar bu değişmelere ayak uydurabilmek için kendi bünyelerinde düzenlemelere gitmektedirler. Söz konusu düzenlemeler bu kurumlardan biri olan eğitim için de geçerlidir. Bu gelişmelere paralel olarak hem eğitimin genel amaçlarında hem de öğretmenin geleneksel rollerinde değişmeler olmaktadır. Bilgi toplumu olmanın bu değişmeleri nasıl etkilediği ve öğretmen eğitimine getirdikleri bu çalışmanın temel konusunu oluşturmaktadır
Bilim ile teknolojideki hızlı gelişmeler, toplumların yapısını ve hedeflerini hızla değiştirmektedir. Toplumsal kurumlar bu değişmelere ayak uydurabilmek için kendi bünyelerinde düzenlemelere gitmektedirler. Söz konusu düzenlemeler bu kurumlardan biri olan eğitim için de geçerlidir. Bu gelişmelere paralel olarak hem eğitimin genel amaçlarında hem de öğretmenin geleneksel rollerinde değişmeler olmaktadır. Bilgi toplumu olmanın bu değişmeleri nasıl etkilediği ve öğretmen eğitimine getirdikleri bu çalışmanın temel konusunu oluşturmaktadır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2000 |
Published in Issue | Year 2000 Volume: 23 Issue: 23 |