Bu makale Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngilizce Hazırlık Biriminde oluşturulan takımlarla ortak bir vizyonu odaklanarak değişimin nasıl yapıldığını anlatmaktadır.Kurumsal gelişmenin ve yeni açılımların anahtarı olarak görülen değişim ve uygun liderlik rollerinin üniversite düzeyinde ve bürokratik bir yapı içinde tipik bir uygulaması olan çalışma,değişim sürecinden dolaylı ve doğrudan etkilenen 27 öğretim elemanı ve 252 öğrenciden alınan geri beslemeye dayalı verileri de sunmaktadır. Frekans analizi yöntemiyle çözümlenen verilerden hareketle değişim sürecinin öğrenciler ve takım üyeleri (öğretim elemanları) tarafından olumlu algılandığı ve devam ettirilmesi yönünde beklentileri olduğu anlaşılmıştır.
Bu makale Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngilizce Hazırlık Biriminde oluşturulan takımlarla ortak bir vizyonu odaklanarak değişimin nasıl yapıldığını anlatmaktadır.Kurumsal gelişmenin ve yeni açılımların anahtarı olarak görülen değişim ve uygun liderlik rollerinin üniversite düzeyinde ve bürokratik bir yapı içinde tipik bir uygulaması olan çalışma,değişim sürecinden dolaylı ve doğrudan etkilenen 27 öğretim elemanı ve 252 öğrenciden alınan geri beslemeye dayalı verileri de sunmaktadır. Frekans analizi yöntemiyle çözümlenen verilerden hareketle değişim sürecinin öğrenciler ve takım üyeleri (öğretim elemanları) tarafından olumlu algılandığı ve devam ettirilmesi yönünde beklentileri olduğu anlaşılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 20 Issue: 20 |