BibTex RIS Kaynak Göster

Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi

Yıl 1999, Cilt: 20 Sayı: 20, 521 - 544, 01.01.1999

Öz

Bu makale Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngilizce Hazırlık Biriminde oluşturulan takımlarla ortak bir vizyonu odaklanarak değişimin nasıl yapıldığını anlatmaktadır.Kurumsal gelişmenin ve yeni açılımların anahtarı olarak görülen değişim ve uygun liderlik rollerinin üniversite düzeyinde ve bürokratik bir yapı içinde tipik bir uygulaması olan çalışma,değişim sürecinden dolaylı ve doğrudan etkilenen 27 öğretim elemanı ve 252 öğrenciden alınan geri beslemeye dayalı verileri de sunmaktadır. Frekans analizi yöntemiyle çözümlenen verilerden hareketle değişim sürecinin öğrenciler ve takım üyeleri (öğretim elemanları) tarafından olumlu algılandığı ve devam ettirilmesi yönünde beklentileri olduğu anlaşılmıştır.

Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi

Yıl 1999, Cilt: 20 Sayı: 20, 521 - 544, 01.01.1999

Öz

Bu makale Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngilizce Hazırlık Biriminde oluşturulan takımlarla ortak bir vizyonu odaklanarak değişimin nasıl yapıldığını anlatmaktadır.Kurumsal gelişmenin ve yeni açılımların anahtarı olarak görülen değişim ve uygun liderlik rollerinin üniversite düzeyinde ve bürokratik bir yapı içinde tipik bir uygulaması olan çalışma,değişim sürecinden dolaylı ve doğrudan etkilenen 27 öğretim elemanı ve 252 öğrenciden alınan geri beslemeye dayalı verileri de sunmaktadır. Frekans analizi yöntemiyle çözümlenen verilerden hareketle değişim sürecinin öğrenciler ve takım üyeleri (öğretim elemanları) tarafından olumlu algılandığı ve devam ettirilmesi yönünde beklentileri olduğu anlaşılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Doç. Dr Erdal Ceyhan Bu kişi benim

M. Semih Summak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 20 Sayı: 20

Kaynak Göster

APA Ceyhan, D. D. E., & Summak, M. S. (1999). Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 20(20), 521-544.
AMA Ceyhan DDE, Summak MS. Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Ocak 1999;20(20):521-544.
Chicago Ceyhan, Doç. Dr Erdal, ve M. Semih Summak. “Haşlanmış Kurbağa Ve Değişim Yönetimi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 20, sy. 20 (Ocak 1999): 521-44.
EndNote Ceyhan DDE, Summak MS (01 Ocak 1999) Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 20 20 521–544.
IEEE D. D. E. Ceyhan ve M. S. Summak, “Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 20, sy. 20, ss. 521–544, 1999.
ISNAD Ceyhan, Doç. Dr Erdal - Summak, M. Semih. “Haşlanmış Kurbağa Ve Değişim Yönetimi”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 20/20 (Ocak 1999), 521-544.
JAMA Ceyhan DDE, Summak MS. Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;20:521–544.
MLA Ceyhan, Doç. Dr Erdal ve M. Semih Summak. “Haşlanmış Kurbağa Ve Değişim Yönetimi”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 20, sy. 20, 1999, ss. 521-44.
Vancouver Ceyhan DDE, Summak MS. Haşlanmış Kurbağa ve Değişim Yönetimi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;20(20):521-44.