BibTex RIS Cite

Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 111 - , 01.10.1997

Abstract

Cari D. Glickman (1985. s.4-5). denetimi mecazi olarak ""zamk"a benzetmektedir. Zamk göz alıcı değildir; işini gerektiği gibi yaptığında, sözgelimi bir sandalyenin parçalarını birbirine yapıştırdığında, fazla dikkat çekmez. Ancak sandalye çöktüğünde, bacakları ayrıldığında zamkın işlevi ve önemi ortaya çıkar. Denetim de tıpkı zamk gibi göz alıcı değildir, işini gerektiği gibi yaptığında, okul sağlıklı bir biçimde işleyişini sürdürürken, denetim pek çok kimsenin dikkatini çekmez. Ancak, okulda bazı işler, özellikle de eğitim-öğretim etkinlikleri aksamaya başladığında denetimin işlevi ve önemi tartışılmaya başlanır.

Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 111 - , 01.10.1997

Abstract

Cari D. Glickman (1985. s.4-5). denetimi mecazi olarak ""zamk"a benzetmektedir. Zamk göz alıcı değildir; işini gerektiği gibi yaptığında, sözgelimi bir sandalyenin parçalarını birbirine yapıştırdığında, fazla dikkat çekmez. Ancak sandalye çöktüğünde, bacakları ayrıldığında zamkın işlevi ve önemi ortaya çıkar. Denetim de tıpkı zamk gibi göz alıcı değildir, işini gerektiği gibi yaptığında, okul sağlıklı bir biçimde işleyişini sürdürürken, denetim pek çok kimsenin dikkatini çekmez. Ancak, okulda bazı işler, özellikle de eğitim-öğretim etkinlikleri aksamaya başladığında denetimin işlevi ve önemi tartışılmaya başlanır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Abdurrahman Tanrıöğen This is me

Publication Date October 1, 1997
Published in Issue Year 1997 Volume: 9 Issue: 9

Cite

APA Tanrıöğen, A. (1997). Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 9(9), 111.
AMA Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. October 1997;9(9):111.
Chicago Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9, no. 9 (October 1997): 111.
EndNote Tanrıöğen A (October 1, 1997) Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9 9 111.
IEEE A. Tanrıöğen, “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 9, no. 9, p. 111, 1997.
ISNAD Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9/9 (October 1997), 111.
JAMA Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;9:111.
MLA Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 9, no. 9, 1997, p. 111.
Vancouver Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;9(9):111.