Hizmet içi eğitim, işgörenlerin, içinde bulundukları topluma uyum sağlama, kişiliklerini geliştirme, mesleki yeterliklerini artırma, morallerini yükseltme, güdüleme, ilerleme ve yükselme gibi etkinlikleri içine alan bilgi, beceri ve tutumları kazandırma sürecidir. Bu çalışmada, hizmet içi eğitim programlarına yönelik öneriler, bu programın özellikleri, hizmet içi öğretmen eğitimi değerlendirilmesine ilişkin stratejiler ve hizmet içi eğitim ölçütleri üzerinde durulmuştur.
Hizmet içi eğitim, işgörenlerin, içinde bulundukları topluma uyum sağlama, kişiliklerini geliştirme, mesleki yeterliklerini artırma, morallerini yükseltme, güdüleme, ilerleme ve yükselme gibi etkinlikleri içine alan bilgi, beceri ve tutumları kazandırma sürecidir. Bu çalışmada, hizmet içi eğitim programlarına yönelik öneriler, bu programın özellikleri, hizmet içi öğretmen eğitimi değerlendirilmesine ilişkin stratejiler ve hizmet içi eğitim ölçütleri üzerinde durulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | July 1, 1996 |
Published in Issue | Year 1996 Volume: 6 Issue: 6 |