English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
EN
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri
Year 1995
, Volume: 3 Issue: 3, 333 - 334, 01.04.1995
Songül Altınışık
Abstract
Keywords
-
Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri
Year 1995
, Volume: 3 Issue: 3, 333 - 334, 01.04.1995
Songül Altınışık
Abstract
Keywords
-
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Articles
Authors
Songül Altınışık
This is me
Publication Date
April 1, 1995
Published in Issue
Year 1995 Volume: 3 Issue: 3
Cite
APA
Altınışık, S. (1995). Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 333-334.
AMA
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. April 1995;3(3):333-334.
Chicago
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, no. 3 (April 1995): 333-34.
EndNote
Altınışık S (April 1, 1995) Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 333–334.
IEEE
S. Altınışık, “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”,
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol. 3, no. 3, pp. 333–334, 1995.
ISNAD
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
3/3 (April 1995), 333-334.
JAMA
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
. 1995;3:333–334.
MLA
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 3, no. 3, 1995, pp. 333-4.
Vancouver
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):333-4.
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 1 Issue: 1
Volume: 2 Issue: 2
Volume: 3 Issue: 3
Volume: 4 Issue: 4
Volume: 5 Issue: 5