BibTex RIS Cite

Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri

Year 1995, Volume: 3 Issue: 3, 333 - 334, 01.04.1995

Abstract

Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri

Year 1995, Volume: 3 Issue: 3, 333 - 334, 01.04.1995

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Songül Altınışık This is me

Publication Date April 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 3 Issue: 3

Cite

APA Altınışık, S. (1995). Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 333-334.
AMA Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. April 1995;3(3):333-334.
Chicago Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, no. 3 (April 1995): 333-34.
EndNote Altınışık S (April 1, 1995) Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 333–334.
IEEE S. Altınışık, “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 3, no. 3, pp. 333–334, 1995.
ISNAD Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3/3 (April 1995), 333-334.
JAMA Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3:333–334.
MLA Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 3, no. 3, 1995, pp. 333-4.
Vancouver Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):333-4.