Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri
Yıl 1995,
Cilt: 3 Sayı: 3, 333 - 334, 01.04.1995
Songül Altınışık
Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri
Yıl 1995,
Cilt: 3 Sayı: 3, 333 - 334, 01.04.1995
Songül Altınışık
Toplam 0 adet kaynakça vardır.
Kaynak Göster
APA |
Altınışık, S. (1995). Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 333-334. |
|
AMA |
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Nisan 1995;3(3):333-334. |
|
Chicago |
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, sy. 3 (Nisan 1995): 333-34. |
|
EndNote |
Altınışık S (01 Nisan 1995) Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 333–334. |
|
IEEE |
S. Altınışık, “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, ss. 333–334, 1995. |
|
ISNAD |
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3/3 (Nisan 1995), 333-334. |
|
JAMA |
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3:333–334. |
|
MLA |
Altınışık, Songül. “Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, 1995, ss. 333-4. |
|
Vancouver |
Altınışık S. Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olmasının Engelleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):333-4. |
|