Eğitim kurumlarını önemli sorunlarından biri, eğitim programlarının gelişmelere ve yenileşmeye karşı geliştirilmemiş olmasıdır. Eğitim programları, eğitim amaçlarına aykırı bir şekilde uzun yıllar geliştirilmeden uygulanması, eğitim personelinin gelişmesine de olumsuz etki yaptı. Her alanda teknolojinin en ileri aşamaları uygulanır ve kullanılırken, buna parelel olarak, eğitim alanında teknoloji ve etkinliği, kendini göstermedi, yenileşme ve gelişmede olmadı. Eğitim ve öğretimin, bugün bile; öğretmen merkezli olması, tek metot olarakta takrir metodu kullanılması, öğrenci merkezli konuma getirilmemiş olması, Eğitimci'ninde kendini yenilememesine etken olmuştur.
Eğitim kurumlarını önemli sorunlarından biri, eğitim programlarının gelişmelere ve yenileşmeye karşı geliştirilmemiş olmasıdır. Eğitim programları, eğitim amaçlarına aykırı bir şekilde uzun yıllar geliştirilmeden uygulanması, eğitim personelinin gelişmesine de olumsuz etki yaptı. Her alanda teknolojinin en ileri aşamaları uygulanır ve kullanılırken, buna parelel olarak, eğitim alanında teknoloji ve etkinliği, kendini göstermedi, yenileşme ve gelişmede olmadı. Eğitim ve öğretimin, bugün bile; öğretmen merkezli olması, tek metot olarakta takrir metodu kullanılması, öğrenci merkezli konuma getirilmemiş olması, Eğitimci'ninde kendini yenilememesine etken olmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 1995 |
Published in Issue | Year 1995 Volume: 3 Issue: 3 |