Research Article
BibTex RIS Cite

Medya Halka Nasıl Evet Dedirtir? Kitle İletişim Araçlarının Ekonomi Politiği

Year 2004, Volume: 7(2) Issue: 14, 145 - 150, 01.12.2004

Abstract

Chomsky ve Herman, medyayı, liberal öğretinin gerçeği araştırdığı, otoriteden bağımsız özerk bir alan olduğu ve nesnel bir şekilde sunulduğu takdirde gerçeğin bilgisini verebileceği değerlendirmesine karşı, devlete ve özel sektör etkinliklerine hükmeden özel çıkarlara destek işlevini yerine getiren bir araç olarak tanımlamaktadır. Sahipleri ve yöneticileri tarafından medyada hangi haberlerin yer alacağı, ne şekilde işleneceği, neyin seyredilip/dinleneceğine ve düşünüleceğine karar verilerek, düzenli propaganda kampanyalarıyla medya sevk ve idare edilmektedir.

Year 2004, Volume: 7(2) Issue: 14, 145 - 150, 01.12.2004

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies, Cultural Studies
Journal Section Research Article
Authors

Önder İşleyen This is me

Publication Date December 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 7(2) Issue: 14

Cite

APA İşleyen, Ö. (2004). Medya Halka Nasıl Evet Dedirtir? Kitle İletişim Araçlarının Ekonomi Politiği. Kültür Ve İletişim, 7(2)(14), 145-150.