BibTex RIS Cite

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YAKLAŞlMINA GÖRE YENİ MEDYA PLANLAMASI KONSEPTİ

Year 2000, Volume: 17 Issue: 1, 215 - 224, 01.01.2000

Abstract

Medya planlaması kavramının doğuşundan itibaren, kuramlar, kavramlar ve kullanılan araçlar büyük değişikliğe uğramıştır. Reklam medyaları, mecraları ya da ortamları tanımı önceleri yalnızca kitle iletişim araçları olan televizyon, radyo, gazete-dergi ve yine reklamcılık için kitleselortamlar olan açık hava araçları ile sinemadan oluşmaktaydı. Bu yazıda geleneksel reklam ortamları kitle iletişim araçları ile i 990'lı yılların ikinci yarısında ortaya çıkan gelenekselolmayan reklam ortamları tanımları üstünlükleri, zayıf yönleri ve örnekleri ile bütün leş ik pazarlama yaklaşımı içinde incelenecektir.

References

  • Ducoffe, R. H. (1996, September/October). Advertising value and advertising on the Web. Journal ofAdvertising Research, 21-35.
  • Duncan, T. R. & Moriarty, S. (1997). Driving brand value: Integrated marketing to manage profıtable stakeholder relationship. New York: McGraw-Hill Publishing.
  • Kotler, P. (1994). Marketing management: analysis, planning, implementation, and control. (gth Ed.). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall
  • Sissors, J. Z. & Bumba, L. (1996). Advertising media p1anning. (5th Ed.). Linco1nwood, IL: NTC Business Books.

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YAKLAŞlMINA GÖRE YENİ MEDYA PLANLAMASI KONSEPTİ

Year 2000, Volume: 17 Issue: 1, 215 - 224, 01.01.2000

Abstract

References

  • Ducoffe, R. H. (1996, September/October). Advertising value and advertising on the Web. Journal ofAdvertising Research, 21-35.
  • Duncan, T. R. & Moriarty, S. (1997). Driving brand value: Integrated marketing to manage profıtable stakeholder relationship. New York: McGraw-Hill Publishing.
  • Kotler, P. (1994). Marketing management: analysis, planning, implementation, and control. (gth Ed.). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall
  • Sissors, J. Z. & Bumba, L. (1996). Advertising media p1anning. (5th Ed.). Linco1nwood, IL: NTC Business Books.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Serdar Sever This is me

Publication Date January 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 17 Issue: 1

Cite

APA Sever, S. (2000). BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YAKLAŞlMINA GÖRE YENİ MEDYA PLANLAMASI KONSEPTİ. Kurgu, 17(1), 215-224.

19150