BibTex RIS Cite

ÖGRETME VE ÖGRENME SÜRECiNDE BELLEK MODELİ

Year 1992, Volume: 10 Issue: 1, 269 - 286, 01.01.1992

References

  • Bi9'ge. Morris L. Learning Theories for Teachers. New York: Harper and Row Pubhshers, 1971.
  • Erinç, Sırrı ve Sami Öngör. Türkiye Coğrafyası. istanbul: Milli Eğitim Basımevi, 1981.
  • Fidan, Nurettin. Okulda Öğrenme ve Öğretme: Kavramlar -İkeler- Yöntemler. Ankara: Kadıoğlu Matbaası, 1986. Joyce, Bruce ve Marsha Weil. Modals of Teaching. New Jersey: Prennce-Hall, lnc., Englewood Cliffs, 1980.
  • Küçükahmet. Leyla. Öğretim ilke ve Yöntemleri. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, No: 152, Ankara, 1986.
  • Morgan, Clifford T. Psikolojiye Giriş. (Çev.: Hüsnü Arıcı ve diğerleri), Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü Yayınları, No: 1, 1984.
  • Nelson, D.L. ve C.S. Areher. «The First Letter Mnemonic,» Journal of Educational Psychology. 63, 5, 1972, ss. 482-486.
  • ÜI'gen, Gülten ve Emel Fidan. Çocuk Gelişimi. istanbul: Milli Eğitim Basımevi. 1983.
  • Ün, Kamile. «Yabancı Dil SözcüklerininÖğretilmesindeBellek Destekleyici Anahtar Sözcük Yönteminin Etkllerl.» Yayırtlanmamış Doktora Tezi, H.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 1984.
  • ----o «Öğrenmeyi ve Hatırlamayı Kolaylaştırma Yolları,» Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 1, 1986, ss. 115-119.
  • Varış, Fatma. Eğitimde Program Geliştirme: Teori ve Teknikler. Üçüncü Baskı, Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi, 1978.
  • Woolfolk, Artira E. ve Lerrame McCune-Nicolieh. Educational Psychology for Teachers. New. Jersey: Prentiee Hall, lrıc., Englewood Cliffs, 1984.
  • Wough, Nancy C. ve Donald A. Norman. «Prlmary Memory,» Slameeka, Norman J. (Ed.). Human Learning and Memory. London: Oxford University Press, 1967, ss. 316-333.

ÖGRETME VE ÖGRENME SÜRECiNDE BELLEK MODELİ

Year 1992, Volume: 10 Issue: 1, 269 - 286, 01.01.1992

References

  • Bi9'ge. Morris L. Learning Theories for Teachers. New York: Harper and Row Pubhshers, 1971.
  • Erinç, Sırrı ve Sami Öngör. Türkiye Coğrafyası. istanbul: Milli Eğitim Basımevi, 1981.
  • Fidan, Nurettin. Okulda Öğrenme ve Öğretme: Kavramlar -İkeler- Yöntemler. Ankara: Kadıoğlu Matbaası, 1986. Joyce, Bruce ve Marsha Weil. Modals of Teaching. New Jersey: Prennce-Hall, lnc., Englewood Cliffs, 1980.
  • Küçükahmet. Leyla. Öğretim ilke ve Yöntemleri. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, No: 152, Ankara, 1986.
  • Morgan, Clifford T. Psikolojiye Giriş. (Çev.: Hüsnü Arıcı ve diğerleri), Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü Yayınları, No: 1, 1984.
  • Nelson, D.L. ve C.S. Areher. «The First Letter Mnemonic,» Journal of Educational Psychology. 63, 5, 1972, ss. 482-486.
  • ÜI'gen, Gülten ve Emel Fidan. Çocuk Gelişimi. istanbul: Milli Eğitim Basımevi. 1983.
  • Ün, Kamile. «Yabancı Dil SözcüklerininÖğretilmesindeBellek Destekleyici Anahtar Sözcük Yönteminin Etkllerl.» Yayırtlanmamış Doktora Tezi, H.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 1984.
  • ----o «Öğrenmeyi ve Hatırlamayı Kolaylaştırma Yolları,» Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 1, 1986, ss. 115-119.
  • Varış, Fatma. Eğitimde Program Geliştirme: Teori ve Teknikler. Üçüncü Baskı, Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi, 1978.
  • Woolfolk, Artira E. ve Lerrame McCune-Nicolieh. Educational Psychology for Teachers. New. Jersey: Prentiee Hall, lrıc., Englewood Cliffs, 1984.
  • Wough, Nancy C. ve Donald A. Norman. «Prlmary Memory,» Slameeka, Norman J. (Ed.). Human Learning and Memory. London: Oxford University Press, 1967, ss. 316-333.
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Şefik Yaşar This is me

Publication Date January 1, 1992
Published in Issue Year 1992 Volume: 10 Issue: 1

Cite

APA Yaşar, Ş. (1992). ÖGRETME VE ÖGRENME SÜRECiNDE BELLEK MODELİ. Kurgu, 10(1), 269-286.