Book Review
BibTex RIS Cite
Year 2019, Volume: 3 Issue: 2, 118 - 122, 31.12.2019

Abstract

References

  • Akay, Ü. (2010). Andragojik temellere dayalı kolaylaştırılmış okuma-yazma eğitimi (KOYE) sürecinde yönelik KOYE eğiticilerinin görüşleri. Mersin Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 75-88.
  • Bağcı Ayrancı, B., & Aytaş, G. (2017). Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk edebiyatının eğitimde işlevselliği üzerine görüşleri. Journal of Human Sciences, 14(4), 4226-4240
  • Kolaç, E., Demir, T. ve Karadağ, R. (2012). Öğretmen Adaylarının Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatı Me-tinlerinin Kullanımına Yönelik Görüşleri. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 161, 195-213.
  • Kumar, R. (2011). Araştırma yöntemleri (Çev.Ed.Ö. Çokluk). Ankara: Edge Akademi.
  • Merriam, S.B. (2009). Qualitative research and case study applications in education. San Fransisco: Jossey – Bass Publishers.
  • Miles, M. B., & Huberman, A. M. (1994). Qualitative Data Analysis. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri. (8. Baskı). Ankara: Seçkin Yayınları.

DİJİTAL YETERLİLİKLER BAĞLAMINDA "DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM" ADLI ESER ÜZERİNE BİR İNCELEME

Year 2019, Volume: 3 Issue: 2, 118 - 122, 31.12.2019

Abstract

Bu çalışma, Dijital Çağda İletişim adlı eseri
dijital yeterlilikler bağlamında incelemeyi ve tanıtmayı amaçlamaktadır. Eserin
incelemesinde, kitabın amacı ve dijital iletişim ortamlarına yaklaşımı dikkate
alınmış ve içerdiği bölümlere göre hareket edilmiştir. Dijital Çağda
İletişim
adlı kitap, kolektif bir emeğin ürünüdür. Kitap farklı yazarlar
tarafından kaleme alınmış 13 bölüm içermektedir. Kitapta yer alan bölümlerde,
dijital yeterliliklere dayalı olarak farklı medya ortamlarının özellikleri ve
buralarda gerçekleştirilecek iletişim durumları değerlendirilmektedir. Kitapta
genel itibarıyla dijital medya ürünleri farklı bakış açılarıyla irdelenmiş,
sosyal medya tüketim kültürünün bir aracı olarak tanımlanmış; Twitter, Instagram,
internet haberciliği, interaktif belgeseller, emojiler ve diğer medya unsurları
üzerinden konumlandırılmaya çalışılmıştır. 

References

  • Akay, Ü. (2010). Andragojik temellere dayalı kolaylaştırılmış okuma-yazma eğitimi (KOYE) sürecinde yönelik KOYE eğiticilerinin görüşleri. Mersin Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 75-88.
  • Bağcı Ayrancı, B., & Aytaş, G. (2017). Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk edebiyatının eğitimde işlevselliği üzerine görüşleri. Journal of Human Sciences, 14(4), 4226-4240
  • Kolaç, E., Demir, T. ve Karadağ, R. (2012). Öğretmen Adaylarının Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatı Me-tinlerinin Kullanımına Yönelik Görüşleri. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 161, 195-213.
  • Kumar, R. (2011). Araştırma yöntemleri (Çev.Ed.Ö. Çokluk). Ankara: Edge Akademi.
  • Merriam, S.B. (2009). Qualitative research and case study applications in education. San Fransisco: Jossey – Bass Publishers.
  • Miles, M. B., & Huberman, A. M. (1994). Qualitative Data Analysis. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri. (8. Baskı). Ankara: Seçkin Yayınları.
There are 7 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Kitap İncelemesi
Authors

Aslı Maden

Publication Date December 31, 2019
Published in Issue Year 2019 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Maden, A. (2019). DİJİTAL YETERLİLİKLER BAĞLAMINDA "DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM" ADLI ESER ÜZERİNE BİR İNCELEME. Kuram Ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi, 3(2), 118-122.