BibTex RIS Cite

Müzik Öğretmenliği A.B.D.'nda Uygulanan Armoni-Kontrpuan-Eşlik Derslerinde Piyanonun Kullanım Durumunun İncelenmesi

Year 2010, Issue: 2, 47 - 58, 29.06.2010

Abstract

Bu araştırma, Müzik Öğretmenliği Programı öğrencilerinin “Armoni-Kontrpuan-Eşlik” derslerinde piyanoyu kullanabilme durumunu ortaya koymayı amaçlayan betimsel bir çalışma olarak tasarlanmıştır. Problemin çözümü doğrultusunda, öğrencilerin eşlikleyebilme becerisini ölçmeye yönelik olarak uzman görüşü doğrultusunda üç farklı zorluk düzeyinde, 3’er ezgisel çalışma hazırlanmıştır. Kolay, orta ve ileri zorluk düzeylerinde yer alan ezgiler, önce basit düzey gurubunda, sonra orta düzey gurubunda, daha sonra ise ileri düzey gurubunda olmak üzere birer hafta ara ile öğrencilere çaldırılmış ve video kayıtları alınmıştır. Bu kayıtlar, araştırma kapsamında hazırlanan ölçme aracı kullanılarak uzmanlar tarafından değerlendirilmiş ve öğrenci performansları puanlanlanarak yorumlanmıştır.

 

Year 2010, Issue: 2, 47 - 58, 29.06.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Turgay Tunç This is me

Aytekin Albuz This is me

Publication Date June 29, 2010
Submission Date February 14, 2010
Published in Issue Year 2010 Issue: 2

Cite

APA Tunç, T., & Albuz, A. (2010). Müzik Öğretmenliği A.B.D.’nda Uygulanan Armoni-Kontrpuan-Eşlik Derslerinde Piyanonun Kullanım Durumunun İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(2), 47-58. https://doi.org/10.20875/sb.55044