BibTex RIS Cite

-

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 265 - 272, 28.10.2013

Abstract

-

KÜÇÜK GRUPLARLA FEN EĞÎTÎMÎNÎN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 265 - 272, 28.10.2013

Abstract

Başarılı bir fen eğitimi için, öğrencilerin öğrenme sürecine etkin
katılımını gerektiren, eğitimin bireyselleştirilmesine olanak sağlayan, çağdaş öğretim yöntemlerine gereksinim duyulmaktadır. Öğrencilerin, dersi anlama ve öğrendiği bilgileri bütünleştirmesinde eksiklikler gün geçtikçe artmaktadır. Bu da öğrencilerin derse olan ilgisini azaltarak onları ezberciliğe itmekte ve öğrencilerin derse sadece yüksek not almak için çalışmalarına neden olmaktadır. Bunun sonucu olarak ortaya çıkan öğrenciler arasındaki yarış, arkadaşlık ilişkilerinin zedelenmesine, birbirlerine karşı olan güvenin azalmasına ve bilgilerini paylaşmamalarına sebep olmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Ümit Salan This is me

Yaşar Birbir This is me

Meral Birbir This is me

Publication Date October 28, 2013
Published in Issue Year 1999 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Salan, Ü., Birbir, Y., & Birbir, M. (2013). KÜÇÜK GRUPLARLA FEN EĞÎTÎMÎNÎN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 265-272.