BibTex RIS Cite

-

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 1 - 10, 30.10.2013

Abstract

-

VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 1 - 10, 30.10.2013

Abstract

Bilgisayar teknolojisinin ürünü olan video oyunları geniş bir kitlenin
ilgisini çekmektedir. Uzmanlar video oyunlarının yaygın ilgi görmelerini
oyuncunun katılımını sağlayacak şekilde esnek olmaları, yarışmak, mücadele etmek ve risk almak için uygun ortam yaratmaları, belirgin hedef ve görsel-işitsel efektler içermeleri gibi etmenlerle açıklamaktadırlar.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Melda Alantar This is me

Publication Date October 30, 2013
Published in Issue Year 1999 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Alantar, M. (2013). VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 1-10.