BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 1999, Cilt: 11 Sayı: 11, 1 - 10, 30.10.2013

Öz

-

VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Yıl 1999, Cilt: 11 Sayı: 11, 1 - 10, 30.10.2013

Öz

Bilgisayar teknolojisinin ürünü olan video oyunları geniş bir kitlenin
ilgisini çekmektedir. Uzmanlar video oyunlarının yaygın ilgi görmelerini
oyuncunun katılımını sağlayacak şekilde esnek olmaları, yarışmak, mücadele etmek ve risk almak için uygun ortam yaratmaları, belirgin hedef ve görsel-işitsel efektler içermeleri gibi etmenlerle açıklamaktadırlar.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Melda Alantar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Ekim 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 11 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Alantar, M. (2013). VİDEO OYUNLARININ ERGENLERİN DENETÎM ODAKLARI, ÖZ - KAVRAMLARI VE SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 1-10.