BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 1999, Cilt: 11 Sayı: 11, 39 - 48, 30.10.2013

Öz

-

ÖĞRENCİLERİN TEMEL FEN KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETİM KADEMESİ İLE DEĞİŞİMİ VE ÖĞRENCİLERİN MANTIKSAL DÜŞÜNME YETENEKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Yıl 1999, Cilt: 11 Sayı: 11, 39 - 48, 30.10.2013

Öz

Bilgi çağının yaşandığı günümüzde fen eğitiminin temel amacı, öğrencilere bilgiye ulaşma becerilerini kazandırmaktır. Bu da ezberci öğretimden uzaklaşarak kavrayarak öğretme ile mümkündür. Son yıllarda fen eğitiminde yapılan araştırmalar ile daha iyi bir fen eğitimi için okullara yeni teknolojik olanaklar sağlanırken, bir taraftan da eğitimin aksayan yönleri saptanmaya çalışılmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hale Bayram Bu kişi benim

Nihal Sökmen Bu kişi benim

Ayla Gürdal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Ekim 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 11 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Bayram, H., Sökmen, N., & Gürdal, A. (2013). ÖĞRENCİLERİN TEMEL FEN KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETİM KADEMESİ İLE DEĞİŞİMİ VE ÖĞRENCİLERİN MANTIKSAL DÜŞÜNME YETENEKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 39-48.